toazty Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) har netopp kjøpt meg ny pc, og nå sitter jeg igjen med en del ting fra den gamle pc'en. disse delene har jeg og jeg har en zalman 9500 vifte til cpu, hvis det er nødvendig. og hvis den får plass. det jeg trenger er et kabinett som kan holde på støyen, kanskje et skjermkort ( med hdmi? ) og så trenger jeg en støysvak psu. og harddisk og så trenger jeg et greit mus og tastatur også kanskje? og en vifte til cpu'en, hvis den zalman vifta ikke kan brukes denne skal brukes i stua, som en lagringsenhet , surfing ,og en del film. har en samsung 656 52" som den skal kobles på Endret 14. april 2009 av toazty Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Hovedkort: Gigabyte GA-E7AUM-DS2H (hovedkort med HDMI og 7.1 lyd) CPU: Intel C2D E4600 Minne: Kingston ValueR. DDR2 PC5300 2048MB Hardisk: Western Digital GP PSU: Corsair 450 Kabinett: Antec Fusion Remote (bra støydempet kabinett med 120mm vifter) Kabinettvifter: 2x Nexus Real Silent 1000RPM Alternativt kan du beholde hovedkortet og sette inn ATI Radeon HD4550, eller Nvidia Geforce 8400GS. Nvidia er best i forhold til Linux. Her har du en handlevogn som inneholder disse produktene: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=83858 Endret 14. april 2009 av obergeru Lenke til kommentar
toazty Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 det kabinettet så nice ut.. takk for tipset, blir nok til at jeg setter inn et skjermkort, hvis jeg finner et med hdmi, har du erfaring med slikt kabinett eller? Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg satt inn et passivt MSI Geforce 9500 i dette kabinettet. https://prisguiden.no/product.php?p...amp;view=images Kjøleren var 2-3 mm for høy, så jeg sendte det i retur Men det finnes sikkert like gode kort med litt lavere kjølere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå