Gjest member-63169 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg parkerte bilen min i dag kl 20:40, gikk en tur, når jeg kom hjem kl 23:00 og skulle sjekke spylervesken merket jeg at motoren forsatt var lunken, sikkert 30 grader. utetemp var ca 10 grader og det blåste ikke. Holder virkelig varmen så lenge? tipper søs har lånt den! Lenke til kommentar
engekri Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Prøv igjen da? Null stress å etterprøve teorien din... Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg parkerte bilen min i dag kl 20:40, gikk en tur, når jeg kom hjem kl 23:00 og skulle sjekke spylervesken merket jeg at motoren forsatt var lunken, sikkert 30 grader. utetemp var ca 10 grader og det blåste ikke. Holder virkelig varmen så lenge? tipper søs har lånt den! bilen min funka ikke så jeg måtte bruke din. sorry. glemte å spørre skjekk om søsteren din har lånt den. hvis ikke skjekker du neste gang du kjører Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 hehe, kan jo prøve ja, mn tror ikke jeg gidder å stresse jeg pleier ikke vere langsint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå