Gå til innhold

[Løst]smileys i sms

Anbefalte innlegg

Hei.

Her er et dumt spørsmål...kona mi ønsker seg en ny mobil, men det må plent være innebygd smileys...og det må være Nokia. Hvilke mobiler har dette? Og hvilke har ikke? Hva skal man se etter for og finne ut dette? Er det slik at smart telefoner har ikke, men resten har?

Supert hvis noen hadde tatt seg tid til og svare på dette. På forhånd takk

Tommy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia 6300 har smilys, men er dårlig på batterikapasitet og blir også utrolig varm hvis man snakker noen få minutter så den er forferdelig ubehagelig å ha mot øret. Best med handsfri. Men skal den brukes mest til meldinger er den helt fin. Har nå N95 8GB og den har IKKE smilys og jeg savnet det forferdelig i starten. SÅ kjedelig uten :ermm: Nå har jeg lastet ned tilleggsprogram slik at jeg får de likevel :!:

Endret av granny
Lenke til kommentar

Det går fint ann å legge smileys i s60 tlf, er bare søke i forumet så finner du nok det. litt fint om du kunne lagt liste over hvilken funksjon som er must for henne slik at folk kan komme med forslag ut fra kravene.

Lenke til kommentar

Tusen takk for alle de fine svarene. Ja jeg har hørt om ThreadSMS som det går an og fikse smileys på S60, men jeg leste litt om det og det virket som det var mer enn bare smileys i den pakken.

Hun er ikke kravstor...hun har 3 krav. Det skal være nokia, hun skal kunne ringe og skrive sms..og det skal være smileys.

6300 har jeg hørt om, skal se litt mer på den...selv om den blir varm veldig fort

Tommy

Edit: Hadde det kun vært en pakke med smileys som det hadde vært mulig og lagt inn, så kunne jeg lurt henne til og forsette og bruke 6290'en min...slik at jeg kunne kjøpt meg en ny en :p

Endret av tbrueland
Lenke til kommentar

jeg hadde nok anbefalt deg 6600 slide/fold. solide og bruke, god batteri tid, fin lyd i samtaler, gode og skrive sms med og smileys;) hvis ikke hadde jeg tatt ett halvt øye på w715 fra SE. spennende tlf med mye bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...