BaltusBrun Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei. Jeg skal ha tentamen nå på Torsdag og vi har fått delt ut oppgave ark. Jeg skal skrive påskekrim, men jeg har UTROLIG dårlig fantasi og lurte på om jeg kunne fått litt hjelp. Bør historien være i tredjeperson, har du noen gode forslag til en start eller handlig. Vær så snill hjelp meg Sitter virkelig helt, helt helt fast! Lenke til kommentar
BIjente Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ja,dette er ikke så veldig vanskelig ,men man må jo ha litt fantasi,som du sier! Det som er typiske faktorer i påskekrim,og generelt all slags krim er jo drap/mord. Så jeg ville skrevet om en gjeng eller flere,det er jo da en krimfortelling blir spennende.Altså,det er viktig å skrive slik at leseren ikke skjønner hvem som har gjort hva (i starten). Men akkurat HVA du skal skrive om,er ikke det vanskeligste. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Men kunne noen lage et enkelt tanke kart eller noe for meg. jeg er egentlig utrolig dårlig til å skrive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå