Gå til innhold

God gaming pc?


Pc96

Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Jeg lurer på om denne pc-en er bra til litt gaming?

Spillene jeg tenker på er:

Gta 4

Farcry 1 og 2

Left 4 dead

Cs: source

Half life 2

Saints row 2.

 

Jeg har vert lenge vant til dårig grafikk og om det blir litt som ikke er helt perfekt skal jeg klare meg.

Om noen har andre tips tl pc-er(bærbare

og stasjonere), tar jeg gjerne i mot svar.

Hakkingen er det jeg har vert mest plaget med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder ytelse i spill er det skjermkortet som er det absolutt viktigste. Maskinen du nevner, Acer Aspire 6930ZG, har et Geforce 9300M GS skjermkort som yter veldig dårlig i spill. Jeg vil anbefale deg å gå for en maskin med minimum Nvidia Geforce 9600M GT/ATI Mobility Radeon HD 3850. Den beste maskinen til rundt 7000,- jeg kom over etter en rask rundtur på nettet er Acer Aspire 6930G. Denne har et ATI Mobility Radeon HD 4650 skjermkort, som i følge notebookcheck yter meget godt til den prisen. Her er en test av en annen maskin med det samme skjermkortet i (fra 30. mars 2009).

 

Results: The ASUS N81Vp is a monster when it comes to gaming performance and easily played the popular first person shooter Left 4 Dead with the highest image quality settings possible. With the image quality settings maxed out at a resolution of 1366x768 the game play was smooth even when the horde was alerted and chasing after you which is very impressive since the system was running 8xMSAA and 16xAF. The ATI Radeon Mobility 4650 with CATALYST 8.11 drivers proved itself worthy to be in this system!

 

OBS! Acer Aspire 6930G finnes også med Geforce 9300M GS, pass på at du bestiller riktig versjon dersom du går for denne pcen! Det er ATI Mobility Radeon HD 4650 du vil ha.

 

Butikker med Acer Aspire 6930G på lager:

Komplett

MPX

Netshop

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Opp til 8000 kroner er det jeg vil gi. (Virker vel lite, men trenger ikke noe dyrere)

Acer Aspire 6930G likte jeg veldig godt, det nye designet til acer liker jeg, billig er den og god.

Tror kanskje jeg vil gå for denne :D

Har nvidia geforce 7300 128 mb på pc-en jeg bruker.

Derfor tenkte jeg at geforce 9300....var bra.

Men skal se litt mer på pc-en du linket til ja.

 

 

Edit:

Er det noen som har erfaringer med denne pc-en???

Endret av Pc96
Lenke til kommentar
Ville heller anbefale en Acer Aspire 5930

 

- CPU; Intel Core 2 Duo @ P7350 2.00 GHz

- Systemminne; (RAM) 3072

- Harddisk; 320 GB

- Grafikk; NVIDIA GeForce 9600M GT

- Lyd; Realtek High Defenition Audio

- Batteri; 4800mAh, LION

 

 

Denne takler 1.6 fin fint !

Hva mener du med "Denne takler 1.6 fint"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...