Gjest Slettet+1374861 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Vel, det har kanskje ikke så mye med hus eller hage å gjøre, men det er vel tilsvarende som vedlikehold av lær for ett møbel eller lignende. Jeg har ett headset (hodetelefoner) som jeg er svært fornøyd med, og lyden er helt ypperlig. Forøvrig er det nå over 5 år gammelt, og læret som er det som berører huden min rundt øret har begynnt å "farge av". I den annledning ville det vel normalt kanskje vært på tide å få ett nytt par, men jeg er såpass fornøyd at jeg heller vil jobbe litt med å få fikset læret enn å anskaffe nye (og håper jo også vedlikehold er billigere). Noen som har noen tips til hvor jeg kan finne "middel" for dette? Hvordan bør dette behandles? Edit: Kan si at i tillegg til å farge av så kjennes det klebrig, og samtidig litt fuktig/seigt. Alle svar er hjertlig velkomne. Endret 13. april 2009 av Slettet+1374861 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Vil anbefale å høre med en skobutikk, da de kanskje kan hjelpe deg, eller eventuelt en møbelbutikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå