Gå til innhold

[LØST]Windows Live Messenger påloggingsproblem

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Har ett påloggingsproblem med MSN på den stasjonære datamaskinen min, på den bærbare fungerer det helt fint. Problemet er at når jeg har avsluttet MSN, altså fjernet det fra startlinjen så kan jeg ikke logge på før jeg har startet maskinen på nytt, noe som er ett ganske irriterende problem.

Vet noen hva årsaken er ?

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ett påloggingsproblem med MSN på den stasjonære datamaskinen min, på den bærbare fungerer det helt fint. Problemet er at når jeg har avsluttet MSN, altså fjernet det fra startlinjen så kan jeg ikke logge på før jeg har startet maskinen på nytt, noe som er ett ganske irriterende problem.

Vet noen hva årsaken er ?

Fjernet det fra startlinjen? Logger du av ved å ta exit/avslutt på ikonet i startlinjens taskbar?

Du kan uansett starte det opp igjen fra startmenyen.

Lenke til kommentar

CTRL + ALT + DELETE

Velg fanen "Prosesser" (Engelsk: "Processes")

Hvis du har avsluttet Windows Live Messenger og finner "msnmsgr.exe" så er det bare å avslutte den.

Skulle dette skje hverdag at den ikke blir borte, kan du prøve å installere på nytt.

Hjelper ikke dette så skal jeg fikse en *.bat fil til deg som avslutter prosessen =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
CTRL + ALT + DELETE

Velg fanen "Prosesser" (Engelsk: "Processes")

Hvis du har avsluttet Windows Live Messenger og finner "msnmsgr.exe" så er det bare å avslutte den.

Tipset ditt fungerte veldig bra, kom meg på med engang.

Tusen takk for all hjelp, både fra ColdIce og dere andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...