Gå til innhold

Oppfrisking av garderobe :)

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg friske opp litt i garderoben min, litt vårfarger og lignende. Kunne tenkt meg et par nye sko også :)

Jeg ser etter en bukse, gjerne lyseblå, slimfit. I allefall en genser / cardigan / hettegenser som ikke er grå/hvit/svart.

Og ett par tshorter som kan bringe litt liv.

Vil gjerne ha forslag til jeans(modeller), gensere og eventuelt tshorter om dere har sett noen fete enten i butikken eller på nett :)

Ikke vær redd for å slenge opp en link :D

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Du er nesten like høy som meg og vi har nesten prikk lik stil.

Kjøpte ett par ganske trange knall lyseblå jeans på !Solid på byporten, de er driit fete (de finnes i gul, grå, og mørkeblå) Når det kommer til t-sjorter er min politikk at jo mer farge og sprøere jo bedre, kjøpte en rosa t-sjorte på jack and jones men foretrekker egentlig t-sjorter fra urban, session, swag osv.

Til sommeren er det lyse farger som gjeller i år spesielt lyseblå så da må du ha noen matchenede sko, så pass på å ha noen lyse sko. Mitt tips om du bruker slimfit bukser er å ha høye og ikke alt for store sko. Ett parr hvite converse er perfekt.

Og så til slutt om du er motebevist vil jeg anbefale deg å kjøpe en sjorte i fet farve på jack & j, !Solid eller urban.

Håper d hjelper:)

Endret av zaler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...