Gå til innhold

skal selge, men for hvor mye?

Anbefalte innlegg

Skal selge min pc + skjerm. Men har ingen idè hvilken pris jeg kan legge den ut for!

Noen tips?

Kabinett: Cooler Master Centurion 534, Sort RC-534-KKN1 Aluminium Front, u/PSU -

Skjermkort: NVIDIA GeForce 8800 GTS 320MB -

Prosesor: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket

Memory: Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2, 4096MB

Hovedkort: MSI P965 NEO-F, P965, Socket-775, ATX,

Strømforsyning: Usikker, tror det er FSP forsyning(kjøpt på partyshop @ TG)

Skjerm: Samsung 19" LCD Syncmaster 940BF TCO-99

Samlet harddisk kapasitet: 750GB

Endret av when
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEG ville nok gitt 2500 for den, men du kan jo sikkert få noen til å betale rundt 3500-4000 for den bare annonsen står lenge nok. Ingen grunn til å selge til 2500 etter 1 time hvis du har tid (og penger) til å la den ligge noen dager til rundt kr 4000... så kan du heller justere prisen nedover etterhvert.

Lenke til kommentar

Selv om du muligens må ut med 6-7K for delene nye i en nettbutikk så betyr ikke det at du får 6-7K for pcen. Det handler om etterspørsel og hva kjøper er villig til å betale. Hvis du legger den ut på finn.no kan du sikkert få mer enn det folk på hw.no forumet er villige til å betale. Det du kan gjøre er å se hva lignende pcer som finnes på finn.no er lagt ut for og så legge deg på ca samme pris som det. Prøv å reklamere for den slik at den appellerer til folk som kjøper pc på finn.no, og legg vekt på ting som at den er god til spilling og multimedia eller videoredigering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...