Marius2k Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Som topic sier så trenger jeg ett flyspill, simulator er et pluss. Spiller folk flyspill online? Hvordan fungerer det? Mest populære spill? Mest interessert i jagerfly, dogfighting. Prøvd Microsoft Flight simulator, og må si det frister å prøve noen andre flyspill (og nei, jeg har ikke akkurat sett topgun) Takker på forhånd! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei Jeg tipper det absolutt beste spillet du kan få i dag for hardcore flysim er Lock On: Modern Air combat. Lenke til kommentar
Marius2k Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Takk for kjapp respons. Skal prøve ut, takk:) Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Il2 Sturmovik er bra! Ganske gammelt men likevell kjempebra! Flyene faller veldig "fint" sammen når de blir skutt og det er veldig realistisk (og helt umulig vist du stiller på hard!) Veldig realistisk innstillinger for vind og alt mulig egentlig! Anbefales på det høyeste! Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Tom Clancy's HAWX, fikk det i går, det er helt utrolig gøy! Beste jagerfly spillet jeg noen gang har spilt! Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Kjøpte meg joystick til Tom Clancy's Hawx idag, angrer ikke! Kjempe bra spill! Muligheter for online også. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg bruker Saitek Cyborg Evo Joystick Sykt rå! Legger inn et bilde av Joysticken: Også har jeg laget en Film om Tom Clancy's HAWX, her er den: Tom Clancy's HAWX Dogfighting Og JA, det er meg som flyr, og ja igjen, jeg brukte den joysticken. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Har du evig ammo? Så ut som rakettene spawnet om og om igjen?? Isåfall, teit spill. Ikke noe i nærheten av en Sim (men det skulle det vel aldri være heller) Endret 19. april 2009 av MrLee Lenke til kommentar
US4 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 jeg syns Falcon 4.0 Allied force er bra. Har det selv og det er veldig realistisk cockpit og mye annet også. Der kan du dogfighte, champaign, training og mulighet for online multiplayer. Men jeg lurer på en ting ang en joystick jeg har. Den virket bra før så lastet jeg ned noen updates til spillet og nå kan jeg ikke styre gassen, bare afterburneren. Noen som har hatt lignende problem eller kan hjelpe? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Har du evig ammo? Så ut som rakettene spawnet om og om igjen?? Isåfall, teit spill. Ikke noe i nærheten av en Sim (men det skulle det vel aldri være heller) Ammo kommer an på hvor vanskelig setting man har. Men HAWX er langt ifra en realistisk flysim. Har spilt et par oppdrag og synes det er et helt greit spill som forventet. Men har man spilt spill som Lock On og IL2, blir det litt arcade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå