Gå til innhold

Overgang fra COM til USB

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg ny pc og jeg har blant annet et digital kamera og en mobiltelefon ledning til datan. Disse har COM porter i enden, men jeg har ikke det på den nye pcen min. Jeg trenger derfor en overgang fra COM til USB hvis dette finnes..

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vell .. det er det nye fra Abit; Abit AT7-MAX2 Hovedkort Socket A, S-ATA

Det har firewire, usb og alle de andre høy teknologiske, men de har valgt å kutte ut com portene og parallel portene.

Har hørt at det går ann å kjøpe et com-kort.. pci opplegg eller noe.. vet noen hvor jeg kan kjøpe det ?

Lenke til kommentar
etter å ha let litt rundt tror jeg du kan ha trøbbel med å finne det. men det jeg gjerne vil vite er hva slags maskin du har som ikke har com-porter for selv det hovedkortet jeg skal hente på posten i morgen har en com port.
bare for å pirke litt: det er en del kort som ikke har com porter, til og med noen som ikke har hverken com, paralell eller ps/2 porter.
Lenke til kommentar
etter å ha let litt rundt tror jeg du kan ha trøbbel med å finne det. men det jeg gjerne vil vite er hva slags maskin du har som ikke har com-porter for selv det hovedkortet jeg skal hente på posten i morgen har en com port.
bare for å pirke litt: det er en del kort som ikke har com porter, til og med noen som ikke har hverken com, paralell eller ps/2 porter.

Finnes det kontrollere med ps/2 og com porter ? I så fall hvor kan jeg kjpe det ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...