jonathan Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 noen som vet om noen DC++ hubber for DVDR eller noen hubber med høy share limit 100gb++ Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Kan du ikke bare søke på forumet. Det finnes flere tråder som omhandler dette. Til andre som tenker å legge ut adresser så vil jeg bare opplyse om at flere er blitt bannet den siste tiden for å gjøre nettopp det. Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 har søkt, å funnet noen før men bare lurte på om noen viste om noen som var spesielt bra for dvdr... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 dvdr? du mener altså dvdrip? Tror ikke det er noen spesielle huber med dvdrip som "hovedshare", men sjekk på public hubs davel. finner du en hub uten en eneste dvdrip så spiser jeg underbuksen min :wink: Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 dvdr som i DVD image (4,3gb) Lenke til kommentar
Klette Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 hmm antall GB på en DVDR kommer jo ann på dvden, den kan jo ha flere lag etc DVD5 DVD9 etc, det finnes en god del... Men ja, DVDR er et image...... ( beklager.. måtte bare ) Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 men det finnes bare dvd brennere for dvd5, og er da er alle utgivelsene dvd5, og dvd'er MÅ ikke være image Lenke til kommentar
Keniforsen Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 [sensurert] er en konge server... nettop starta opp og vi trenger flere folk inn dit.. Trykk der det står Menkroms site under her.. da kommer dere inn på hjemme sida vår og der finner dere blant annet et konge forum.! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 [sensurert] er en konge server... nettop starta opp og vi trenger flere folk inn dit.. nyoppstartet konge server? contradiction in terms.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Tråd stengt, og følgende personer er utestengt i 7 dager. jonathan, Keniforsen og Spilloman. Les retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg