Gjest JegErRedd Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei, jeg er ei jente på snart 18 som trenger hjelp! For en stund siden så jeg og kjæresten Twilight (en vampyrfilm om passionate love) på kino. Han syns filmen var dritkul, mens jeg syns den var som hvilken som helst annen kjærlighetsfilm (utenom vampyrene). Etter det har han lekt at han er vampyr, og det friker meg ut! Det er ikke bare hjemme heller; ute på byen hvisker han at han kunne luktet blodet til den og den milevis unna. Han prøver også å "bite" meg og snakke om hvor vondt det er å være vampyr. Dette var i januar, og han holder fortsatt på! Jeg elsker ham, og jeg har prøvd å få ham til psykolog eller søke hjelp hos familien sin, men han nekter. Og jeg vet at han ikke kødder, fordi det har pågått over lang tid. Han virker veldig "inn i det" også. Som om han virkelig er en, og det er uutholdelig. Hva skal jeg gjøre? Det er utrolig skremmende, og jeg er redd for at han blir helt gal en dag og faktisk dreper noen! Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 er ikke noe værre en å gi han et ultimatum: slutter han ikke med disse tåpelighetene så stikker du fra han. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er du den eldste i forholdet eller? Det håper jeg nesten, både fordi han virker som en drittunge og fordi jeg synes du skal si ifra til pjokken at han kan oppføre seg ellers finner du en normal kjæreste istedet. Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Trodde det bare var jenter i USA som holdte på med dette. Les her om ekstreme Twillight fans som går litt over grensen Endret 13. april 2009 av Capt.Awesome Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg ville sagt noe som fikk han til og tenke seg litt om.. vist jeg var deg, ville jeg sagt noe sånt: Er jeg så utrolig kjedelig og være med til vanlig og når vi er på byen, at du må dikte opp din egen virkelighet for at dette skal være interessant.. Og vist han ikke kommer med noe greit svar så ville jeg truet med og gjøre det slutt.. Det er ikke noe farlige noe, kamerat av meg var sykelig opphengt i Dante(skal vist være satan sin sønn) at han trodde han var han når han ble drita.. gikk over etter ett år circa.. Vet ikke helt hva det kommer av, men må jo være noe med at de ikke syntes hverdagen er bra nok og at de bruker fantasien til og få det mer artig.. noe sånt! Lenke til kommentar
Putas Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er noen som lever seg litt for mye inn i disse filmene. Jo lenger dette pågår jo værre blir det for han å slutte med det tullet. Gi han ultimatet slutt/søk hjelp ellerså stikker du. Gutter er riktig nok litt mere umoden enn jenter, men det får da være måte på. Regner da ikke med at han er 13-14 år heller. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Så slitsomt og pinlig da. Jeg hadde bare gitt han en smekk og be han komme tilbake til denne planeten. Gutter kan være utrolig barnslige noen ganger. Kanskje han tror du liker det eller noe? Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvor gammel er han? Jeg har hørt mye om fanatiske Twilight-fans, men alle de var jenter i 13-årsalderen. Dette høres veldig merkelig ut, og grenser til psykiske problemer. Av ren nysgjerrighet, hva slags person er han ellers? Har han kanskje lite sosial kontakt, eller kanskje veldig mye? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 jeg har slettet noen poster som enten har brudt med reglene for gjesteposting eller vært svært useriøse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå