Gå til innhold

PC-oppsett 13-14k, godkjent?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg skal ha meg ny PC om ikke så altfor lenge, så jeg lurer på om noen kan se på oppsettet mitt og kanskje komme med noen anbefalinger/forslag?

Skjerm og tastatur hører også med, og det hadde vært fint om prisen ikke overstiger 14k.

Har ikke altfor mye peiling på PC, så det hadde vært lugnt med litt hjelp :)

Kommer i hovedsak til å bruke pc'n til gaming.

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=95267

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må nesten ha et trådløst kort, ellers må jeg trekke kabelen gjennom store deler av huset :p Har lang nok kabel så gjør det innimellom, men kjører for det meste trådløst.

Takk :)

Og en ting til; jeg trenger ikke noe større psu? Litt kjedelig å bestille alt, for så å finne ut at psu'n ikke er bra nok.

Endret av Tvetinho
Lenke til kommentar

Du bruker nermere 4500 på cpu og hk, i7 er den beste cpu som er, svakeste leddet er hdd.

Det er i veldig få applikasjoner du kan dra nytte av i7

Derimot kan du i alle applikasjoner dra nytte av en ssd disk .skal du knuse tall og holde å med mange programmer samtidig, så er i7 best

Men en SSD disk vil gi deg bedre brukeropppleelse. dette med responstid, i spill vil det gi bedre flyt I allle andre applikasjoner vil du rett og slett , få en reaskere rigg.

Det er rett og slett i din prisklasse bedre å bruke penger på en ssd disk, enn å bruke penger på cpu kapasitet, verken hdd, eller skjermkort kan utnytte kraften i7 gir deg,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...