Tvetinho Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Heisann. Jeg skal ha meg ny PC om ikke så altfor lenge, så jeg lurer på om noen kan se på oppsettet mitt og kanskje komme med noen anbefalinger/forslag? Skjerm og tastatur hører også med, og det hadde vært fint om prisen ikke overstiger 14k. Har ikke altfor mye peiling på PC, så det hadde vært lugnt med litt hjelp Kommer i hovedsak til å bruke pc'n til gaming. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=95267 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Sikker på at du vil kjøre trådløst nett da? Er jo greit viss du ikke har et annet valg, men. Når du skal spille osv. vill jeg anbefale kablet nett. Men oppsettet er veldig bra Lenke til kommentar
Tvetinho Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Må nesten ha et trådløst kort, ellers må jeg trekke kabelen gjennom store deler av huset Har lang nok kabel så gjør det innimellom, men kjører for det meste trådløst. Takk Og en ting til; jeg trenger ikke noe større psu? Litt kjedelig å bestille alt, for så å finne ut at psu'n ikke er bra nok. Endret 13. april 2009 av Tvetinho Lenke til kommentar
Osse Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 oppsettet er bra, men kommer litt ann på hva du skal bruke den til. Personlig, hadde jeg i denne prisklassen tatt inn en intel x25 SSD disk, kuttet litt på andre komponenter. Lenke til kommentar
Tvetinho Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 SSD blir litt dyrt foreløpig Men ellers passer alle delene med hverandre? Og trenger jeg noe vifter/kjøleutstyr? Lenke til kommentar
Osse Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Du bruker nermere 4500 på cpu og hk, i7 er den beste cpu som er, svakeste leddet er hdd. Det er i veldig få applikasjoner du kan dra nytte av i7 Derimot kan du i alle applikasjoner dra nytte av en ssd disk .skal du knuse tall og holde å med mange programmer samtidig, så er i7 best Men en SSD disk vil gi deg bedre brukeropppleelse. dette med responstid, i spill vil det gi bedre flyt I allle andre applikasjoner vil du rett og slett , få en reaskere rigg. Det er rett og slett i din prisklasse bedre å bruke penger på en ssd disk, enn å bruke penger på cpu kapasitet, verken hdd, eller skjermkort kan utnytte kraften i7 gir deg, Lenke til kommentar
Tvetinho Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Vil helst slippe å betale 3k for en SSD. Men jeg har kuttet litt på hovedkort og RAM, fjernet HDD'n og satt inn en WD Velociraptor 300GB. Er det noe som kan funke? Her er linken igjen https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=95267 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå