Gå til innhold

JAAAAAAAAAAAAHHHHH 6 i matte

Ljóseind

Anbefalte innlegg

E.N.D.E.L.I.G. :new_woot:

Jeg starta med å få en 6 på første matteprøven i 8. Nå fikk jeg en sekser på TENTAMEn i tiende, og det betyr at jeg KanskjJEE får en sekser på kortet! AHAHA JESS

Dere aner ikke hvor jævlig det er å gå rundt og få 5+ på matteprøver, når du BARE får akkurat DET. Det er uutholdelig å vite at man er bare ett poeng unna seksern, men så var det den dumme feilen hvor man påstår at kvadratroten av 16 er tre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gratulere til TS! :thumbup:

Grattis!! Jeg får allltid 4+!!! noen tips til hvordan jeg komme meg opp på 5ern??

Kort ned på signaturen din om du forstår hva jeg mener ;)

Jeg får jo ikke bedre karakterer av det! :D Hva er egentlig vanlig å ha på signaturen?:)

Endret av Mariofrans
Lenke til kommentar

Grattis!! Jeg får allltid 4+!!! noen tips til hvordan jeg komme meg opp på 5ern??

Jeg får jo ikke bedre karakterer av det! :D Hva er egentlig vanlig å ha på signaturen?:)

Lol, han mener jo at du må slutte å spille så mye PlayStation som du sannsynligvis gjør med alle de spillene du ramser opp i signaturen din - og jobbe mer matte:P

Lenke til kommentar

Lol, han mener jo at du må slutte å spille så mye PlayStation som du sannsynligvis gjør med alle de spillene du ramser opp i signaturen din - og jobbe mer matte:P

HA HA den var en god en;)

Lenke til kommentar
Dere aner ikke hvor jævlig det er å gå rundt og få 5+ på matteprøver, når du BARE får akkurat DET.

Det gjør jeg vel. :) Og ja, det føles digg med en sekser på karakterkortet, men den du får i åttende klasse har dessverre svært lite å si. Du får heller kose deg med at du har fått med deg det aller meste, og er godt forberedt til videre matte.

Lenke til kommentar
Dere aner ikke hvor jævlig det er å gå rundt og få 5+ på matteprøver, når du BARE får akkurat DET.

Det gjør jeg vel. :) Og ja, det føles digg med en sekser på karakterkortet, men den du får i åttende klasse har dessverre svært lite å si. Du får heller kose deg med at du har fått med deg det aller meste, og er godt forberedt til videre matte.

"Nå fikk jeg en sekser på TENTAMEn i tiende" skriver han...

Og DEN er god å ha:)

Lenke til kommentar

HA HA den var en god en;)

Haha :D Skjønnte den!!!! Jævlig bra! Takk for tipset, men gidder ikke gjøre noe med det ;)

Lenke til kommentar
Javel? Bor du i danmark eller noe? Der kan de få sju og sånt. Eller er bare læreren din av den sporty typen? :!:

Kansje han bor i Finland, der har de i hvert fall karakterene fra 4 til 10 med "+", "halv" og "-" i mellom hver tall.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Du burde heller fokusere på mattekarakteren på videregående. Ikke for å herpe stemningen, men sekseren din betyr fint lite annet enn at du har et godt grunnlag for å greie deg videre. Men igjen, det er jo absolutt ikke noe å kimse av. Gratulerer!

Lenke til kommentar
Du burde heller fokusere på mattekarakteren på videregående. Ikke for å herpe stemningen, men sekseren din betyr fint lite annet enn at du har et godt grunnlag for å greie deg videre. Men igjen, det er jo absolutt ikke noe å kimse av. Gratulerer!

Faktisk betyr den en del, for hvis ikke jeg gjør en god siste innspurt nå, så kommer jeg til å gå på en femti år gammel skole hvor ordet "oppussing" ikke betyr så veldig mye i tre år, og så får jeg veldig lang vei til skolen. Utgangskarakterene mine på karakterkortet betyr veldig mye. Men ja, selvsagt blir det enda viktigere på videregående. Jeg skal jo søke universitet etter tre år der.

Lenke til kommentar

Gratulerer på det sterkeste! Jeg fikk også 6 på denne prøva, noe jeg sa i en tidligere gledesutbruddtråd, og jeg starta med 3+ eller 4- på første matteprøva i 8. :) Noe har skjedd med hodet mitt, hehe. Jeg veit hvor kult det er å få 6 på mattetentamen!

Uansett så håper jeg at du får 6 på karakterkortet (og at jeg får det og :D).

Endret av Crash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...