Gjest Guest_Sex_* Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har noen spørsmål om ting rundt seksualitet. 1. Når jeg runker kommer det sæd ut av penis, den er litt slimete og blir ikke hvit før jeg er får runket litt til. Er dette vanlig? 2. Hvor ofte er det vanlig å ha sex? 3. Lukter sæd litt melaktig? 4. Siden jeg ikke er mer en 14 år har jeg ikke kommet så langt i puberteten er det ikke så mye sæd som kommer. Hvor skal jeg gjøre av det lille greiene som kommer? Er det dumt hvis det ligger på penis hele tiden? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 1: Ja, det er nok vanlig, får de samme greiene når jeg blir veldig opphisset. 2: Er veldig individuelt, er bare du og din sexpartner som bestemmer hva som er vanlig. Alt mellom flere ganger om dagen til kanskje bare en gang i måneden, og sjeldnere er vanlig. Kommer selvfølgelig veldig anpå om du er i et forhold eller ikke! 3: Sæd lukter iallefall, men om min lukter melaktig vet jeg faktisk ikke! 4: Ta å tørk det av med litt toalettpapir eller lommetørkle, så er du kvitt det! Eventuelt kos deg i dusjen! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 1. ja 2. alt fra 0 til 9999 glanger i året 3. gjør det helt sikkert, helt normalt 4. ikke farlig å la det være på, men kan lukte litt du kan tørke det bort med papir, håndklede, sokk, tskjorte, hva enn du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg