Breidablik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei! Jeg prøver å forwarde en port for uTorrent, men har litt problemer. Jeg bruker modemet - en ZyXel P-660H-T3. Jeg har laget meg statisk IP-adresse og det funker fint. Men når jeg så logger på modemet justerer jeg de innstillingene som trengs. Slik ser det da ut...: Deretter klikker jeg "save". Men så kommer feilmeldingen opp...: Jeg fatter ikke hva jeg kan ha gjort feil... Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det er en feil på noen av de routerne (firmwaren). Hvis du åpner porter med telnet så funker det fint. Lenke til kommentar
sof Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) nevermind Endret 15. april 2009 av sof Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Det er en feil på noen av de routerne (firmwaren).Hvis du åpner porter med telnet så funker det fint. Har ikke fått sjekket denne tråden på noen dager... Men hva mener du med "opne med telnet"? Er det en funksjon i Windows? Et program? En liten forklaring? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Start, kjør... CMD<enter> telnet ipadresse_til_router<enter> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå