Foggy Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Jeg har problem med at Win2k ikke finner USB'en, når jeg setter inn feks. Iomega Zip. I device manager kommer det opp at det er USB på maskina, men den finner ikke ny hardware, når jeg kobler til. Kan det vere en ide å oppgradere BIOS'en?, eller er det andre ting som kan vere problemet? Iomega Zip'en fungerer helt fint på andre maskiner. Hvis jeg må oppgradere BIOS, hovrdan gjør man det på en sikker måte? Lenke til kommentar
Foggy Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 Det er en Aopen AX59Pro, vist det kan hjelpe dere noe.... Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Ny bios her: ftp://aoaftp.aopen.com/pub/bios/ax59pro/ax59p235.exe Kopier filen til diskett. Start i DOS og kjør filen. [ Denne Melding var redigert av: Xizor på 2002-01-21 19:56 ] Lenke til kommentar
knut Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Dette er et via mvp3 chipsett. Ikke helt stød når det gjeler usb håndtering. Via har en patch som heter usb filter driver versjon 1.08. Denne ligger på http://www.viaarena.com Lenke til kommentar
Foggy Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 Takk til "bludern", no er USB'en oppe og går...:smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå