TheOats Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Noen som vet hvor jeg kan finne fantonal blader? Eller er det noen som har en god samling av dem de er villige til å selge? Snakker om denne versjonen av fantonald: Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ah, dette har ejg grublet på selv også.. Regner med det er mulig å oppdrive på bruktblad sjapper. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Ah, dette har ejg grublet på selv også.. Regner med det er mulig å oppdrive på bruktblad sjapper. Synd det ikke er noen av dem her jeg bor. Lenke til kommentar
Krisoyo Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 ligger 6 stk. auksjonert på qxl, men det er alt jeg klarer å finne. Du kan jo prøve å søke opp (gule sider, google eller lignende) og ringe noen forskjellige butikker og høre om de har noen, det er mitt råd. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Takk for tipset. Skal sjekke ut qxl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå