Phaser_ Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Kan bare si. Kjempefine bilder. Jeg vil også kunne ta sånne Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Synes det siste falt litt igjennm, noe med fargene og lyset i bildet som ikke er så bra som det pleier fra deg! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Endelig flere DeViSor-bilder!!! Det er en fryd å se ordentlige portretter en gang iblandt. Brudetemaet likte jeg òg, og det litt sørgelige / skumle i det hele. Jobber du som profesjonell portrettfotograf? Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Bilde 1 og 3 :Bra! Bilde 2:Brilliant! _Subjektiv_ smak. Endret 13. april 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) bilde nr 2 ble mørkere ved export fra lightroom. takk for kommentarene Endret 13. april 2009 av DeViSoR Lenke til kommentar
boos Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Teknisk sett er jo bildene bra. Men er de for dramatiske? boos Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 tja syns lokasjonen krever litt drama jeg. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 etter ny opplastning av nr 2 er jeg enig med rodswinger. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Supre bilder =) så de på fjesbok eller nettby eller noe sånt. Men orkai kke kommenter da; eneste å virkelig utsette på er at du ikke har fiksa kjolen helt optimalt ser det ut som. Etter hver posering så må kjolen fikses osv, og synes det er ekstra viktig på slike bilder med bare brud på. Og disse bildene spiller også kanskje litt på det elegante vs industrielle etc, så da burde det fikses mene jeg :=) Min favoritt er nr 3. Den kunne funka som en brudekjole reklame. De andre er fine; men har ikke den samme komersielle verdien tror jeg Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 takker for det Cruel.. Drev nå å fiffa på de kjolene, men kunne sikkert gjort det bedre.. alltid noe som kan gjøres bedre .. ja de andre er mer utrykk en noe komersielt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Nr 2 var fantastisk. Litt mørkt, nesten litt fantasy/gotisk preg på det. Akkurat min preferanse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå