Ijurichi Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Hallo, da lager jeg enda en tråd(har hatt 1-2 andre tråder får ca 1-2 månder siden. Men jeg lager en ny tråd nå fordi det nærmer seg konfimarsjon og begyner og haste får og sende pcen jeg skal ha til pappa^^ Maskinen skal for det meste brukes til og spille div nye og gamle spill som krever litt div ting. Skal foresten greie og dra GTA IV, Crysis, CS, COD 4, SWAT 4 og Andre nye spill som kommer. også skal den brukes til msn og internett Og andre morsomme ting eksempel Filmer Pcen skal koste 20 Tusen som en Konf gave av pappa. Skal prøve og overklokke pcen og se hvordan det går:) Har lest litt rundt at Intel er best til spilling osv, så regner med at det er best da. men samme får meg egentlig Jeg trenger bare selve delene i pcen kabinette liksom. Har alt annet jeg trenger. Har 1 TB harddisk . Gjerne en bra Prosessor som kan holde lenge (Altså ikke like bra som nå om 2-3 år, men kan dra spill osv i om 2-3 år)Foresten vis det ikke følger med ledninger osv trengs det og:) Har fulgt Informasjon i tråden fra retning linjene. Jeg kan gjerne bygge pcen selv .. Endret 13. april 2009 av Mathias94 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Spiller støy noen rolle? skal du ha skjerm? Her har du handlevogna State of the art, enormt bra PC. Oppsettet fokuserer på å være tilrettelagt fremtidige oppdateringer, og å være klar for alle de nyeste spillene i årene fremover. Ha med deg noen som har klokket før, og bygget før, når du skal sette opp systemet Endret 13. april 2009 av ravii Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Vel det virker ikke logisk å kjøpe en PC til 20 tusen, for å leke oveklokker for første gang. Jeg foreslår at du kjøper en billig PC til 2-4 tusen feks i deler og leker med den. En PC med tppmodeller; i7920 og GTX295 skjermkort kommer på rundt 12 tusen (uten de store viftene og OC-kapasitet). Da har du til begge deler. Lenke til kommentar
Ijurichi Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Vel det virker ikke logisk å kjøpe en PC til 20 tusen, for å leke oveklokker for første gang. Jeg foreslår at du kjøper en billig PC til 2-4 tusen feks i deler og leker med den. En PC med tppmodeller; i7920 og GTX295 skjermkort kommer på rundt 12 tusen (uten de store viftene og OC-kapasitet). Da har du til begge deler. Kjøper jo ikke akkuratt pcen får og leke med den. skal jo i hovedsak bruke den til og spille osv med. Uansett vis jeg skal overklokke den så kommer jeg til og få masse hjelp hvordan ejg gjør det. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) @Jornboss; når ble 920 en toppomdell? Når man bruker 20k på en PC er det utrolig viktig å tilrettelegge for fremtidige oppgraderinger, da legger man pengene i delene som varer lengst: Kabinett og PSU. (Og i dette tilfellet SSD) Handlevognen jeg har satt opp inneholder en av verdens beste 1000W, verdens beste SSD og et meget annerkjent kabinett. EDIT: Kabinettet ser bra ut nå, men om et par år kan det hende du er rimelig lei av lys og vindu.. Da er Antec P182 et bedre alternativ. (DEtte baserer jeg på personlig erfaring; etter en sommerjobb i 8. kjøpte jeg helt ny PC med masse lys, i år har jeg brukt 3000kr for å kjøpe skikkelige komponenter.) Endret 13. april 2009 av ravii Lenke til kommentar
Ijurichi Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 @Ravii: Ser bra ut det der:) Venter og se på flere innspill og meninger;) Lenke til kommentar
Ijurichi Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Sry får dobbel post, men tråden trenger en liten dytt:p Noen flere forslag:)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå