TronDoZY Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg sitter her med en ps3 kompis som vurderer å kjøpe xbox 360 men først vil han se hvordan det er å spille på live. Det jeg ønsker er en xbox 360 48 hour key slik at jeg kan spille ilag med ham og vise han f.eks. wingman i gears of war 2. Så jeg lurer på om det er noen som har en 48 hour xboxlive key de kunne ha delt ut? har brukt alle mine og har brukt "lag ny bruker" opp. Hvis noen har, vær snill å PM'e meg Alle som vil være med er velkommen, vi skal spille gears of war 2 og det hadde vært trivelig med bare norske folk (for pingens skyld) gamertagget er : Citizenerasedz Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) hvis du kutter ut 1 halvliter øl. eller 3 poser med potetgull. så har du tjent inn 1 mnd med xbl. http://xboxliveuk76.com/index.php?products...&prod_id=23 Endret 13. april 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 nå trengte jeg den bare i et par timer, han fikk spille alene og bestemte seg for å kjøpe xbox 360 til slutt Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Man får jo uansett en måned gratis når man lager ny bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå