NedFlanders Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei! Er ny på forumet, og trenger hjelp For en god stund siden kræsjet pc'n min, jeg installerte windows XP på nytt, men jeg har ikke lyd eller internett. (Mest avhengig av internett) Jeg skal lage server eller bare ha linux på den.. Men ingen internett, ingen server. Det er en Compaq SR1610ND, det er snakk om, hadde Windows XP på den, akkurat nå har jeg Linux server, men holder på å installere linux nå.. Tror jeg mangler drivere til internett og lyd, men finner ikke de riktige. HJELP MEG! Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Her finner du driverene til pcn din Lenke til kommentar
NedFlanders Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Glemte å skrive at, det skjer ikke noe når jeg installerer dem... Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Glemte å skrive at, det skjer ikke noe når jeg installerer dem... Hvilket nettverkskort har du? Integert i hovedkortet? tråløst? merke og modell? fulgte det orginalt med maskinen eller der det satt inn i ettertid? Er lydkortet integrrt i hovedkortet eller ikke? Er det det som fulgte med maskinen orginalt eller er det satt inn i ettertid? merke? modell? Lenke til kommentar
NedFlanders Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Glemte å skrive at, det skjer ikke noe når jeg installerer dem... Hvilket nettverkskort har du? Integert i hovedkortet? tråløst? merke og modell? fulgte det orginalt med maskinen eller der det satt inn i ettertid? Er lydkortet integrrt i hovedkortet eller ikke? Er det det som fulgte med maskinen orginalt eller er det satt inn i ettertid? merke? modell? Nettverkskortet er integrert i hovedkortet. Hovedkortet er et MSI, husker ikke mer om hovedkortet, men det er litt gammelt, fulgte originalt med maskina. Lydkortet er et Hercules Gamersurround Muse 5.1 surround sound, det har jeg satt i i ettertid Endret 13. april 2009 av NedFlanders Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nettverkskortet er integrert i hovedkortet. Hovedkortet er et MSI, husker ikke mer om hovedkortet, men det er litt gammelt, fulgte originalt med maskina.Lydkortet er et Hercules Gamersurround Muse 5.1 surround sound, det har jeg satt i i ettertid Modell nr på hovedkortet finner du entet mellom agp-sokkelen og pci-soklene eller mellom cpuen og ram soklene. Driverene finner du her Mener dette er den rette driveren til lydkortet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå