Gå til innhold

Mitt første forsøk i html :)

Anbefalte innlegg

Noen som gidder å gi tilbakemelding på min første side!?

http://home.broadpark.no/~andersh

Kommenter alt dere føler for! Men ikke vær slem da :) Husk at det er mitt første forsøk så langt... Siden er laaaangt fra ferdig, så alt innholdet mangler, nesten :) Noen bilder har jeg fått slengt opp da..

Fint om dere nevner hvilken browser dere bruker, hvis dere skulle oppdage noe rare greier, da jeg kun har testet denne i IE6.0.

På forhånd takk :)

[edit] Ikke glem å signer gjesteboka da :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første forsøk?- vel, enten flaks, eller så har du bare rett og slett sansen, sida er etter mitt syn dritbra!

kun ett bittelite minus fra meg: det er litt trist å finne banner fra pub.alxnet.com på en så strøken side, så i neste gjestebok finner du ei i php, da blir det hele perfect :yes:

Lenke til kommentar
Første forsøk?- vel, enten flaks, eller så har du bare rett og slett sansen, sida er etter mitt syn dritbra!

kun ett bittelite minus fra meg: det er litt trist å finne banner fra pub.alxnet.com på en så strøken side, så i neste gjestebok finner du ei i php, da blir det hele perfect   :yes:

Enig med det angående gjesteboken. Men hvor finner jeg en gratis gjestebok UTEN reklame da? Hva er php, et programeringsspråk!?

Vel, som du ser, har jeg prøvd å "integrere"/skjule axl-banneret ved å ha en slik grå menylinje på de andre undersidene også :)

Lenke til kommentar

PHP er et programmeringssprøk/scriptspråk, hvis serveren som du har siden din på har installert støtte for php kan du bruke slike script, du finner en drøss av dem på www.hotscripts.com, men om du bare skal ha en enkel gjestebok kan det hende at jeg har noe liggende på lur, husker bare ikke hvor :) (rot i systemet) kan rotes frem dersom du er interesert.

Lenke til kommentar

Hei!

Til å være første gangen var det knallbra! :D

Men selvfølgelig finner jeg noe å pirke på...

1. «Anders's Hideout»-headingen er midtstilt. Kanskje det hadde vært finere om den var enten høyrestilt eller venstrestilt?

2. Trykker man på «Personal»-linken kommer ordet «Personal» opp. Det hadde nok blitt finere om du hadde brukt tekstmaler(CSS) på teksten.

Sjekk ut html-goodies(/url)for mer infoom CSS.

3. Under musikk, så har du linker til en drøss artister og band. Ser at du har brukt default-fargen på internett på linkene. Nemlig blå på linken og lilla etter at du har besøkt siden(husk e-mail på forsiden også).. Dette burde du endre på, ved å skrive: LINK="#585858" VLINK="#D2D2D2" ALINK="#D2D2D2"

Nå vil linkfargen bli grå, active link og visited link bli en lysere gråfarge, med det kan du jo endre selv. ;)

Lenke til kommentar

Meget pen side til å være den første. Ryddig å fint design. Behageli å se på denne siden. Mye mye bedre enn de fleste jeg har laget...Men som andre har sagt, få slengt inn en php-gjestebok!

Du burde være fornøyd med denne siden. Har ikke sett så ekstremt nøye på den, så jeg har ikke noe å sitte fingern ned på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...