marama Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Det er vel ikke bevisst at netshop har solgt feil vare? Har du kvittering hvor modellnr og serienummer er oppført? nåkk ett usakelig innlegg fra deg.. ja modellnr står på kvittering. men ikke serienr.. det er vel så godt som umulig å bevise att man har motatt feil vare så lenge embalasje er kastet.. Lenke til kommentar
marama Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 har etter en del frem å tilbake med mail løst saken med Netshop. først å fremst vil jeg si att jeg er førnøyd med kundeservice angående svar tid. har vel mottatt tre fire mail fra Netshop i dag. ikke som enkelte andre der men må vente på dagesvis med å få svar.. tror ikke jeg skal gå inn på hva som ble diskutert mellom oss men konklusjonen ble att:sitat (Om du ønsker, kan jeg notere ned hendelsen på deg som kunde, og kan gi deg et godt tilbud/innkjøpspris på en senere handel du gjør med oss.) bortsett fra att de gikk tilbake på en ting de hadde lovet, så så jeg meg fornøyd med tilbudet. så får bare vente å se om det blir noe rabatt ved neste bestilling.. Topp av Netshop att de løste denne saken med att de beholdt en missførnøyd kunde:) Lenke til kommentar
Dorf_2003 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 det er jo også vanskelig å kreve noe slikt mot forhandler når varen er videresolgt. Jeg setter min tvil til den personen du har kjøpt anlegget av, da han har angivelig hatt anlegget i 7mnd uten å se forskjell, mens du såg forskjell første dagen. jeg stoler ikke helt på han (men er bare meg). jeg skjønner netshop sitt avslag, men jeg syns også det dem har gjort mot det er dårlig, komme med lovnad om at alt ordner seg, men setter seg bakpå med en gang noe skal betales ut. Nå fikk du jo heldigvis en DEAL med dem om inkj pris til deg. er jo et lite plaster på såret. jeg vil gi netshop terningkast 3 i denne saken. der de først låg på seks, men klarte å dra seg ned på en, for så å berge en 3-er der de på eget iniativ presenterer en løsning til deg som kunde kan vel kalle denne saken for løst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå