taarni Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hola! Jeg driver på å laster ned med BitComet her nå, men det står nede i høyre ende av vinduet et gult lys og min IP-adresse, samt når jeg holder over det nevnte gule lyset, så står det at det er noe feil med min "listen-port". Videre står det da på engelsk, at jeg fortsatt laster ned, men det går mye treger enn nødvendig. Står at det enten er feil med Firewallen eller "NAT-router configuration". Hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
magnusgb Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Vet ikke jeg om dette er et lovlig tema?? men Du kan prøve å slå av brannmuren. å se om det da funker. Hvis ikke må du sannsynligvis åpne porter i ruteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå