dllie Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei jeg fikk en veldig har snøball i øret. har vert til ørespesialist og der fant dem ut at jeg hadde to hull i trommehinnen. det skjedde for ca 1 måned siden, og det kommer fortsatt luft ut av øret og jeg kjenner at det ikke er bra. vet noen om det vil gro av seg selv og hvor langt tid det vil da? Har hatt insatt snelle i øret da jeg var liten. håper på svar! Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg ville vel spurt ørespesialisten du var til om det... Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg har alltid slitt med trange øreganger(har mor sagt etter lege besøk når jeg var liten) og sliter alltid med at trommehinnene sprekker/revner ellerno på flyturer. Det skjer HVER gang jeg er ute og flyr samma hvor mye tyggis jeg tygger. Det smeller og spraker en god stund etterpå. Spesielt når man jesper eller gaper høyt. Det går over, men har pleid og ta et par mnd. Har opplevd at det renner verk ut av øret over natta. Det har hendt det har blitt liggende en "boble" i øret uten at jeg er klar over det. Plutslig lenge etterpå(flere år) har det løsna og det er som og bli født på nytt. Du kan høre en mygg på 3 km avstand i 2 minutter før alt er som vanlig igjen:D Lenke til kommentar
H3N Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har også hatt hull i trommehinna en gang, når jeg lekte et eller annet når jeg var liten, og fikk et støt mot øret, syns egentlig bare det var artig å kunne holde for nesa og blåse ut av øret I mitt tilfelle grodde det av segselv, det er ganske lenge siden, så jeg husker ikke helt hvor lang tid det tok, muligens 1-2 måneder. Sa ikke ørespesialisten noe om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå