jaadd Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) I mangel på bedre tittel. Kritikk på bildet? funka det (i s/h)? Jeg gjorde selve steinsvingen litt lysere (og resten mørkere), for å fremheve den bedre. Endret 13. april 2009 av jaadd Lenke til kommentar
Vortex Surfer Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Kritikk på bildet? funka det (i s/h)? Funker som bare det! Bra utsnitt og fine linjer i berget - ser ikke ut som stein engang i redusert størrelse. Veldig bra! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det var tøft, men det skulle vært skarpt gjennom hele bildet, syns jeg. Bra valg å ha det S/H. Liker linjene. Skulle kanskje beskjært det litt på høyre side. Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Det var tøft, men det skulle vært skarpt gjennom hele bildet, syns jeg.Bra valg å ha det S/H. Liker linjene. Skulle kanskje beskjært det litt på høyre side. Var håndholdt ved 70mm uten VR, så var nødt å ofre litt DOF. Enig i at det hadde gjort seg bedre med større DOF. Får prøve en annen gang med stativ. Var i utgangspunktet komp, utsnitt og s/h jeg var mest usikker på. takk for kritikk ellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå