Gå til innhold

Media avspiller med visse funksjoner (lydbokbruk) Husker hvor den var sist og litt mer

-kga-

Anbefalte innlegg

Jeg skulle hatt en media(lyd/mp3) avspiller som klarer disse tingenne... add-ons fungerer også.

-Når jeg skrur av så husker den hvilken lydfil jeg spillte sist og hvor i fila jeg var. Det hadde også vært et pluss om den husker det om maskinen kræsjer eller programmet ikke blir skrudd av korekt. - Når jeg hører på lydbok så er det irriterende og leite gjennom lydfila til der jeg var sisst.

- Hvis jeg spiller av filer som ligger i en play list så skal den husker hvilken fil den spillte og hvor den var, slik at jeg lett kan høre på noe annet i mellom tiden uten og måtte leite meg frem til hvor jeg var.

Det over er ett must, og det under er bare ett pluss.

- Om jeg legger inn en mappe med masse lydfiler så lagrer den filene i en struktur ut fra mappene og ikke kunn utfra track name, artist osv.

Har noen ett forlag til en media spiller som gjør dette? Skal leite litt selv, burde vel være flere som har slikt. Sitter nå med en gammel winamp og den gjør det ikke.

Til sisst ett lit annet spørsmål. Jeg skulle også hatt en media spiller eller ett ptogram som enn kan skru ned farten på lydsporet. Trenger ikke være den samme som over. Morra mi vil lære seg engelsk bedre, og utfra egen erfaring så lærer man forykende fort og forstå engelsk om man hører på en engelsk lydbok i sakte tempo for så og sette farten gradvis opp etter som man blir bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...