brune-ha Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Har alltid brukt detta men nå virker det ikke lenger, hva har skjedd? Finns det noe lignende sider som også er gratis? Bytter IP hver gang jeg kobler meg opp Lenke til kommentar
magikern Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 jeg bruker også no-ip.com og har ikke merket no problemer nå, men det finnes også andre feks http://dyndns.org Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Prøv linken dems nå, virker ikke. no-ip.com Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Funker her http://www.no-ip.com Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 HAr telenor hva har du? Virker fortsatt ikke... Men den andre siden som du snakka om, er den gratis til ftp bruk? Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Det er flere isp'er som har problemer. Det funker ikke med sdsl fra Catch og fra NGT (regner med at de benytter samme infrastruktur). Funker derimot fint med Telenor, Alfanett og Tele2. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 funker også fint med bluecom Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 funker også fint med bluecom Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 hmm, har virket fint før hos meg, kanskje det er byttinga til XP som det har skjedd noe rart med? Men hvem program er annbefalt til å oppdatere IP med dynds.com (elelr hva det heter). Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Har faktisk samme problem selv, funker faaenmeg ikke på noen adresser, men funker gull og grønner skoger på andre. Lenke til kommentar
frg Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Vet at no-ip har slitt med DOS angrep de siste dagene. Det er sikkert derfor de er nede i dag også.... Kommer heller ikke inn i dag, virket i går men jeg kom ikke inn på torsdag og fredag. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Bruker vertfall dyndns.org nå, og et prog som heter Dynsite. Detr virker bra Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 no-ip.com-tjenesten har virket 100% for meg siden jeg registrerte meg der for mange måneder siden og virker bra nå Websiten dems ser jeg derimot er nede. Virket bra i går.... Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Kommer heller ikke inn. Har Bravo-linje fra NGT, og bruker linux som operativsystem, opera som nettleser. DynDNS har også hatt harde DoS-angrep i det siste. Hvilke idioter er det som angriper slike flotte sider? Liker personlig DynDNS bedre enn no-ip, men det er vel fordi jeg får .homelinux.org-domene på DynDNS MarcelSB Lenke til kommentar
NuB Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Får ikke koblet til her heller, verken med no.ip-programmet eller web (har NGT). Får heller ikke koblet til en annen maskin jeg har med no-ipadresse, og den står i et universitetsnettverk. Det har virket supert i lang tid nå, jeg viste akkurat en kompis hvordan man bruker det og nå funker det plutselig ikke, typisk. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Funker heller ikke for meg...har NGT BRAVO Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Funker ikke her heller, har online adsl .. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Kommer ikke inn på siden, men folk klarte å koble seg til min no-ip adresse seinest i dag. Jeg har Ngt Bravo, og no-ip adresse som peker til min IP. Den ble brukt før i dag da folk koblet seg til meg. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Funker ikke her har NGT Charlie Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Har NGT Delta, og ip'en endret seg nettopp. Oppdateringsklienten som kjører her får tydeligvis ikke rapportert den nye IP'en. Websidene er fremdeles nede, så jeg får ikke oppdatert manuelt, heller. Har registrert en konto på dyndns.org for bruk inntil no-ip kommer opp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå