Gå til innhold

Koble til Home


puck

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Er det noen her som kan hjelpe meg med å komme inn på home????????

Vill så gjerne teste dette.

Har internett abb fra telenor og et multimodem som heter SPEEDTOUCH ST-780-WLT.

Har prøvd å skjønne noe av detta med å åpne porter, men er helt blank når det kommer til detta.

Jeg er på nett med ps3 nå (ps store og ellers internett).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du oppdatert til seneste versjon av ps3 firmwaren(hvis ikke gjøres det under instillinger taben, deretter helt øverst: oppdater firmware eller noe sånt).

 

Hvis du har gjort det, gå til Playstation Nettwork Taben, og velg ikonet for PS Home. Aksepter for å laste det ned, og trykk aksepter, ok og alt det der når det trengs. Deretter skulle du være i PS Home :)

Lenke til kommentar

Har vært å lest litt rundt på ps3 forumer å slikt å der nevner de noe om nat type 3 og 2?

og åpne porter på ruteren så man kan komme på ps home?

Jeg har lasta ned ps home på ps3 prøver å logge inn men får da en feilmelding d5027?

Har slått av brannmur i windows og antivirus prog er også slått av alt som kan hindre i å komme ut?

Har også lasta ned siste oppdatering og lasta ned ps home på nytt.

Endret av puck
Lenke til kommentar

og hvilken nat har du? dette ser du når du gjør en forbindelsestest.

 

SOm jeg sa først skal det ikke være nødvendig å åpne NOE som helst når du har Speedtouch, du vil være NAT2 sannsynligvis med Telenor-router.

 

du har jo fortsatt ikke sagt hva feilen er.. feilmelding eller noe?

Lenke til kommentar
Har vært å lest litt rundt på ps3 forumer å slikt å der nevner de noe om nat type 3 og 2?

og åpne porter på ruteren så man kan komme på ps home?

Jeg har lasta ned ps home på ps3 prøver å logge inn men får da en feilmelding d5027?

Har slått av brannmur i windows og antivirus prog er også slått av alt som kan hindre i å komme ut?

Har også lasta ned siste oppdatering og lasta ned ps home på nytt.

 

http://boardsus.playstation.com/playstatio...hread.id=433286

 

Serverne er nede. Chill.--

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar
og hvilken nat har du? dette ser du når du gjør en forbindelsestest.

 

SOm jeg sa først skal det ikke være nødvendig å åpne NOE som helst når du har Speedtouch, du vil være NAT2 sannsynligvis med Telenor-router.

 

du har jo fortsatt ikke sagt hva feilen er.. feilmelding eller noe?

 

Har jo sagt hele tiden at mitt problem er at jeg ikke kommer inn på ps home??????

Får opp feilmelding d5027 (står litt lengere opp i lista her) :-)

 

Har nat3 forresten

Endret av puck
Lenke til kommentar
og du har ikke noen andre routere ? trådløst eller noe ?

 

Har kunn dette rutermodemet, men det jeg ikke skjønner da (d r jo en hel del jeg ikke skjønner med detta men det er en anna sak:-) )

Er at på playstation forumet snakker de om at man må bytte NAT fra 3 til 2 ??????????

Hvordan skal man gjøre det? eller er ikke dette noe vitsi? har sletta ps home å lasta ned en gang til men til ingen nytte.

Lenke til kommentar
Har vært å lest litt rundt på ps3 forumer å slikt å der nevner de noe om nat type 3 og 2?

og åpne porter på ruteren så man kan komme på ps home?

Jeg har lasta ned ps home på ps3 prøver å logge inn men får da en feilmelding d5027?

Har slått av brannmur i windows og antivirus prog er også slått av alt som kan hindre i å komme ut?

Har også lasta ned siste oppdatering og lasta ned ps home på nytt.

 

http://boardsus.playstation.com/playstatio...hread.id=433286

 

Serverne er nede. Chill.--

 

 

HALLO!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...