dataman Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Skal bygge ett nytt system og har sett meg ut disse to. Begge koster 3.299,- hos komplett.no, det jeg lurer på er hvilke av disse har minst feil og yter evt. mer en den andre? Lenke til kommentar
WitNo Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Skal bygge ett nytt system og har sett meg ut disse to. Begge koster 3.299,- hos komplett.no, det jeg lurer på er hvilke av disse har minst feil og yter evt. mer en den andre? Begge er jo entusiastkort så du velger på øverste hylle for begge. Det følger med en del utstyr til Asus-kortet. Det har dessuten svært detaljerte innstillinger for overklokking. Jeg har selv et Eclipse-kort som jeg så langt har vært godt fornøyd med. Hadde først et Asus P6T deluxe v. 2 som er ganske likt Asus Rampage II. Dette hadde imidlertid feil som gjorde at det etter noen timers bruk ikke lot seg boote. Tok ikke noen ny sjangs med Asus og gikk for MSI. Et godt råd før du kjøper er å kikke litt gjennom brukerforumene for MSI og for ASUS og sejkk om det er mange brukere som rapporterer feil med kortene som du har sett deg ut. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tenker selv på å skaffe rampage kortet eller Eclipse. Men kommer EVGA classified til norge? Isåfall bli det mitt nye hk vist prisen blir akseptabel Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Du er sen på den... 3999 hos Komplett. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Du er sen på den... 3999 hos Komplett. Fant den ikke i pris guiden. Takk for infoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå