Gå til innhold

Beste online "Movie-site"

chris_123

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge prøvd å finne gode nettsider til å se på filmer online, uten å laste ned filmene.

Problemet er at på de nettsidene jeg finner har de enten dårlig kvalitet på filmene, eller helt grei kvalitet men kjempelang lastetid.

Så nå håper jeg at noen kommer med gode forslag til nettsider hvor jeg kan se filmer med god kvalitet og kort lastetid, gratis.

post-186955-1239632700_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre du er ute etter ein Xbox-baster teneste er denne tråden feilposta. Eg flytter den derfor til film-kategorien. Du får truleg betre svar der. Ellers ser eg på det som ein sjølvfølgje at trådstarter er ute etter lovlege alternativ, og ikkje piratvarer.

Lenke til kommentar
Så nå håper jeg at noen kommer med gode forslag til nettsider hvor jeg kan se filmer med god kvalitet og kort lastetid, gratis.

over elven forbi fjellene og lengt borte i en dal. finner du den får du prinsessen og halve kongeriket.

vist du helst vil ha det lovlig også så er det enda verre.. vist ikke så har vi vel ikke lov å poste det her(?)

her en side. denne sender deg videre til andre sider, så kvalitet og lastetid er varierende.

det er uansett vanskelig å oppfylle alle de kravene du stiller uten å laste ned.

vist du vil ha det skikkelig må du nok betale, men for all del.. det er sikkert noen som vet om en side..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...