ok67 Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Var ute for å fotografere broer med vidvinkelen i dag, da jeg dumpet over en froskedam med en mengde frosk i fri utfoldelse. Heldigvis hadde jeg med 40-150mm i tillegg til vidvinkelen, så jeg fikk tatt noen bilder. Her er ett av dem. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Vårkåte frosker. Syns alt rusket i snøen blir forstyrrende desverre, trekker fokus fra motivet. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 13. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Må si meg enig i rusket, men er ikke sikker på hvordan de ville ha reagert om jeg hadde begynt å rydde i elskovsredet deres. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Tjah, det rusket viser jo klart at dette er i slutten av snøsmeltinga, og for et artsbilde må vel det være et pluss? Du burde bruke anledningen til å finne ut hvilken art padde det er du har bilde av, og litt trivia ellers om dem. Ikke så veldig spennende i seg selv, men et godt bilde synes jeg. Kunne kanskje vært litt skarpere på paddene, men greit nok. Interessant med forskjellene på hun og han. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 13. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Etter et lite søk på Wikipedia http://no.wikipedia.org/wiki/Vanlig_padde, ser det ut for at det er en vanlig padde. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Etter et lite søk på Wikipedia http://no.wikipedia.org/wiki/Vanlig_padde, ser det ut for at det er en vanlig padde. Kult, jeg var ikke klar over at vi kun har en art her i landet, -så lærte jeg noe nytt i dag og! Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 13. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Her er et annet par på samme sted. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 rule 34? hehe, flotte bilder! likte dybden i det første Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) er ikke padde, men vanlig frosk!! Litt kjipt med rusken i snøen og slikt. Kunne blitt et topp bilde hvis du hadde kommet litt nærmere og det hadde vært litt andre omgivelser!!! Endret 13. april 2009 av dan83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå