heimnes Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei. Jeg har en Snart tre år gammel Fujitsu som begynner å bli full av drit og begynner å bli treg. Så tenkte jeg skulle reinstallere den helt. Men problemet er at jeg ikke vet hvordan? Jeg har gjort det på en hp før, og da bare trykket jeg på f10 eller noe sånt så kunne jeg gjøre det via bios uten noen cd. Jeg har heller ingen cd å gjøre det med. Så har noen erfaring med dette? Takker for hjelp. Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvordan man starter recocery prosessen varierer fra modell til modell. Det faktisk ikke alle modellene som har såkalt recovery partisjon. For å finne ut mer om din maskin sjekk brukermanualen eller last den ned her Lenke til kommentar
Otern Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 FJS har plater til dette. en for OS og en for drivere. Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Har undersøkt og jeg trenger cder. Og etter mye leting fant jeg begge cdene, så skal det ikke være nor problem lenger =) Takker for alle svar =) Endret 13. april 2009 av heimnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå