OlaTK Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Noen ganger restarter maskinen min seg helt uten grunn.. Jeg har skrudd av start på nytt automatisk inn på oppstart og gjenopprettings menyen. Så kommer det en blå skjerm hvor det står at det er dumping av fysisk minne.. Hva er det som gjør dette og hvordan kan jeg fikse problemet? Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hvis du leser litt på blåskjermen (og har litt innsikt i data) så kan du komme fram til feilen der. Sikkert en driver som føkker opp... Dumping av fysisk minne vil si at win tar alt som ligger på ram-brikkene dine og hiver inn i en fil sånn at de som liker 1 & 0 kan gå inn å debugge det etterpå (det er den beste måten å finne feil på) Lenke til kommentar
lmoxness Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg har også hatt dette problemet. Flash (oppdater) BIOS.. Det hjalp til meg hvertfall Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Still inn bios riktig da funka det for meg Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg hadde samme problem en stund, så jeg tok like så godt og formaterte jeg og vips... ingen blåskjerm og den har ikke kommet tilbake heller :smile: (3 måneder sia jeg formaterte :wink: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå