Gå til innhold

Ringer under øynene tips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan si noe om alderen til personen. Født i 1993 og bor i Ytre Gokk, da tror jeg nok at jeg hadde sovet ti timer i døgnet også. Det er vel heller ikke skadelig og sove 10 timer så vidt jeg vet, men man bør vel sove minst 8 timer. Jeg vet ikke om du drikker mye vann, men jeg har iallefall hørt av flere at disse ringene forsvinner hvis du drikker nok vann.

Lenke til kommentar

Mange som sliter med mørke ringer under øynene. Uansett om de er sunne, friske og sover nok. Nå vet jeg ikke om du er jente eller gutt da, men det finnes mange gode concealere ute på markedet for mørke ringer under øynene. Viktigste er å finne en med riktig nyanse. Du burde finne en som har en laksefarget nyanse. Unngå en gul, fordi legger du den oppå blåe sirkler så vil du få en svak grønnfarge under øynene. Ikke særlig pent. Er de ikke så dominerende går det også ann å bare bruke en god foundation som er litt lysere enn huden din.

 

Finnes både lettere puddervarianter, samt de som har en mer krem eller flytende konsistens. Masse merker der ute, men personlig syntes jeg de dyrere variantene der ute er bedre akkurat på dette.

Lenke til kommentar

Er mange kremer der ute som sier at de kan bedre problemet med mørke sirkler under øynene. Jeg har ikke funnet eller hørt om noen som faktisk gjør nettopp dette. Det derimot mange hjelper mot er poser under øynene. Men for mer permanent fjerning så må man operere vekk fettvevet som har samlet seg der.

 

Mørke ringer derimot har jeg hørt laser kan bedre problemet. Men det koster sikkert litt. Derfor har jeg alltid bare tydd til en god concealer.

Lenke til kommentar

Mange intelligente svar her nå, har brukt concealer av og til, er gutt, drikker nok nok og jeg formulerte meg feil når jeg sa ti timer for jeg sover som oftest mellom 7 og 10 timer og derfor var poenget mitt at det nok ikke er søvnrelatert.

Problemet med concealer for meg er at det bare synes litt mindre men fremdeles alt for kraftig, noen tips?

Lenke til kommentar

Den var en av de første jeg kjøpte også. Siden den er flytende og i pennform så er den enkel å ha med å gjøre. Men har du svært mørke ringer er ikke denne "pigmentert" nok. Jeg syntes ofte de som er mer i "krem" form er bedre enn de flytende, eller pudder variantene. Men det er smak og behag.

 

Masse nettsider som selger litt dyrere varianter om du ikke vil kjøpe det i butikken. Samt det er et mye større utvalg i merker. www.lookfantastic.com har jeg hatt mange gode erfaringer med blant annet.

Lenke til kommentar
Den var en av de første jeg kjøpte også. Siden den er flytende og i pennform så er den enkel å ha med å gjøre. Men har du svært mørke ringer er ikke denne "pigmentert" nok. Jeg syntes ofte de som er mer i "krem" form er bedre enn de flytende, eller pudder variantene. Men det er smak og behag.

 

Masse nettsider som selger litt dyrere varianter om du ikke vil kjøpe det i butikken. Samt det er et mye større utvalg i merker. www.lookfantastic.com har jeg hatt mange gode erfaringer med blant annet.

Kan jeg der bestille med mitt ungdomskort? litt urutinert på dette :p

Lenke til kommentar
Om du mener Visa Elektron så tror jeg ikke det er mulig. Få mammaen din til og bestille, så betaler du henne bare? Hun finner sikkert noe til seg selv også på lookfantastic, mammaen min handler støtt og stadig fra den siden ;)

huffda, vil liksom ikke at noen i familien skal vite noe fordi de er løsmunnede alle sammen :p

Får heller ta en tur på en butikk når jeg er utenbys en dag, mindre flaut da ;)

Lenke til kommentar
Om du mener Visa Elektron så tror jeg ikke det er mulig. Få mammaen din til og bestille, så betaler du henne bare? Hun finner sikkert noe til seg selv også på lookfantastic, mammaen min handler støtt og stadig fra den siden ;)

huffda, vil liksom ikke at noen i familien skal vite noe fordi de er løsmunnede alle sammen :p

Får heller ta en tur på en butikk når jeg er utenbys en dag, mindre flaut da ;)

Er nettbutikken i Norge kan du bestille i oppkrav, koster dog litt ekstra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...