Amberlamps Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Hei! Kom nettopp hjem fra en 17 dagers ferie og da var batteriet på ATV'n helt dødt. Har også kun el-start. (12-volt batteri) Kan jeg få denne i gang med startkabler fra bil? Trenger den til skolen imorgen så det haster! Endret 13. april 2009 av DSG Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei! Kom nettopp hjem fra en 17 dagers ferie og da var batteriet på ATV'n helt dødt. Har også kun el-start. (12-volt batteri) Kan jeg få denne i gang med startkabler fra bil? Trenger den til skolen imorgen så det haster! ja så lenge det er 12V begge btteriene så går det. Gjorde med en scooter en gang. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Hei! Kom nettopp hjem fra en 17 dagers ferie og da var batteriet på ATV'n helt dødt. Har også kun el-start. (12-volt batteri) Kan jeg få denne i gang med startkabler fra bil? Trenger den til skolen imorgen så det haster! ja så lenge det er 12V begge btteriene så går det. Gjorde med en scooter en gang. Så da er det bare å sette på ledningene og starte ATV'n? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Syntes jeg husker det men er en god stund siden... Men kan du ikke trille den igang? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Syntes jeg husker det men er en god stund siden... Men kan du ikke trille den igang? Må holde på bremsa for at den skal starte, så da går nok ikke det? Endret 13. april 2009 av DSG Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det funker fint. Bare pass på ved bruk av startkabler å koble + til + først. Så tar du minus på det ene batteriet og kobler til karoseriet på den andre, slik at du ikke får gnistene over batteriet, men en annen plass. Det kan forekomme eksplosive gasser over batterier. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Ok det er noe drit med moped uten gir, da man ikke kan trille den igang... Men lykke til. og husk det Lockdog sider med + til + og den rekkefølgen Endret 13. april 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Fikk start med en gang, men hvor mye bør den kjøres for at batteriet skal bli ladet opp? Litt surt å ikke få start imorgen tidlig... Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Halvtimes tid burde rekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå