pavillion96 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 jeg har klart å miste en tast på dataen min, noen som vet hvordan jeg kan få den skikkelig på igjen?? Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det er vel bare å klikke den fast igjen... Lenke til kommentar
pavillion96 Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Det er vel bare å klikke den fast igjen... har prøvd. funker ikke. er no greier så jeg får den ikke hundre prosent på igjen! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ikke lim! Prøv å lirk den fast. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Hvilken type tastatur er det snakk om her? EDIT: Dumme meg, så ikke at dette var inne på bærbar datamaskin forumet. Men du kan prøve å presse tasten ned hvor den var før, mens du beveger fingeren i en såkalt "gnikkebevegelse". Funker på min bærbar! Endret 14. april 2009 av Dofty Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Eg har fjernet alle tastene på den bærbare dataen min for å reingjøre og det gjekk heilt fint å berre trykke dei på igjen. Men pass på om det er ein slags "hekte" mekanisme på knappene... Viss du seier kva modell du har, blir det lettare å fortelle kva som skal til Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvis det er en sånn hektemekanisme med to hekter under som du på en måte må hekte på samtidig... Huff, jeg føler med deg. Jeg mista til sammen rundt 10 taster på min gamle laptop, og til slutt kasta jeg den i veggen når jeg prøvde å sette en på igjen... Huff... Blir faen ta meg sint bare jeg tenker på det! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 jeg har klart å miste en tast på dataen min, noen som vet hvordan jeg kan få den skikkelig på igjen?? Hvis festemekanismen er ødelagt må du vurdere om du skal kjøpe nytt tastatur eller leve med det som mangler en tast. Hvor du kjøper? Hos produsenten av den bærebare (gjennom utsalgssted i Norge). Husk at det er forskjellige tastaturer til forskjellige modeller og at norsk layouter forskjellig fra andre lands (plassering av bokstaver). Lenke til kommentar
pavillion96 Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 jeg har klart å miste en tast på dataen min, noen som vet hvordan jeg kan få den skikkelig på igjen?? Hvis festemekanismen er ødelagt må du vurdere om du skal kjøpe nytt tastatur eller leve med det som mangler en tast. Hvor du kjøper? Hos produsenten av den bærebare (gjennom utsalgssted i Norge). Husk at det er forskjellige tastaturer til forskjellige modeller og at norsk layouter forskjellig fra andre lands (plassering av bokstaver). takk for all hjelpen men jeg tror jeg bare får leve med den litt halveis på... PS: har HP pavillion 1140 dv-5. Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Går nok fint det, min skolepc (lenovo r61) har 12 taster som henger fast bare oppe pga festemekanismen nederst er knukket av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå