coil Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hei Jeg har fått forespørsel om et oppdrag innenfor php og html. Det der er snakk om er en 100% dynamisk side med webmail, brukerforum, brukerregister, fakturasystem og nyhetsticker. Hvor mye er slikt egentlig verdt på markedet? sånn ca.. ~coil Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Det kommer an på hvor god du er til å forhandle, og hvor mye oppdragsgiveren vet om programmering av slike ting. Det faktum at alt du nevnte (nesten) er tilgjengelig i GPL kode gjør at det ikke er verdt så mye. Det eneste er faktura delen jeg lurer på. Jeg hadde noe på gang med et slikt system en gang i tiden, men det ble liggende på en hylle. Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 vel, store firma vil gjerne ha sine egne greier og ikke noe freeware man kan laste ned fra nettet, men jeg vet ikke hvem du tenker å jobbe for da. men det du snakka om der kan jo bli ganske mye, men det kommer jo an på hvor mye funksjonalitet dem vil ha. bare et avansert forum i seg selv kan jo bli rundt 10 000 om dem vil ha det skreddersydd. et tips: om dem som du jobber for har spenn og ikke kvier seg for å betale så ta deg godt betalt, men hvis det er en åpning til en del andre jobber så trenger du ikke ta like mye. Lenke til kommentar
coil Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Hei Det er helt riktig at det skal utvikles fra bunnen av..ikke noe gpl greier her Følgende deler skal lages: *webmail *forum *fakturadel, som består av utsending av purring, sperring etc.. *logg inn / brukerregistering *administrasjonsdel (nyheter, sletting av brukere etc etc) *litt småtteri Er et mellomstort firma det er snakk om her, kan desverre ikke gi spesifikke detaljer. Hvor avanserte de forskjellige delene blir er noe vanskelig å si, har ikke fått endelig kravspec. coil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå