KristianF Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ser ut som jeg har litt problemer med HDMI kabel min.. Sist jeg brukte xboxen for noen måneder siden, så fungerte alt fint, så en dag fikk jeg noen røde lys, sendte den inn, fikk den reparert, så tilbake igjen.. Men jeg får ingen liv når jeg plugger HDMI kabel i HDMI1 i TV'en, og ingen lyd når den står i HDMI2. Og på instillingsmenyen til xboxen så får jeg vanlige VGA oppløsnings instillinger, og ikke HDMI som jeg gjorde tidligere. Jeg vet det kom en fix i mars eller no sånn som skulle fixe dette, men det har tydligvis ikke repartert min.. Noen tips om hva jeg kan gjøre? Går det ann å resette hele boxen på noen måte eller no sånn? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har xboxen din den nyeste oppdateringen da? Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Prøv også med en annen hdmi kabel for sikkerhetsskyld. Jeg opplevde at ingenting fungerte med en defekt hdmi kabel. Fikk ikke sett på tv engang! Selv om det var en helt annen hdmi inngang. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå