Kirkeby Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg har Windows Vista 64-bit installert på maskinen min, jeg lastet ned nyeste versjon av firefox. Når jeg, i firefox, prøver å åpne eller laste ned en pdf, slutter firefox å virke og avsluttes umiddelbart. Noen som hvet en løsning? Det er litt kjipt å måtte finne en ny netleser bare for nedlasting av pdf-filer... Lenke til kommentar
Leser Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg har Windows Vista 64-bit installert på maskinen min, jeg lastet ned nyeste versjon av firefox. Når jeg, i firefox, prøver å åpne eller laste ned en pdf, slutter firefox å virke og avsluttes umiddelbart. Noen som hvet en løsning? Det er litt kjipt å måtte finne en ny netleser bare for nedlasting av pdf-filer... Jeg vet ikke, har du denne her: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:7 Under "Verktøy"-"utvidelser"-"programtillegg" så har jeg ulike greier: Shockwave-flash, Java osv... Har vel en 12-14 slike programtillegg ved en blå legokloss som symbol. Jeg tror det er de som bestemmer hva jeg kan lese eller ikke, i "min" F.F. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå