Fear the Scare Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg har nettopp kjøpt en pc fra england, og lurte på hvor jeg kan laste ned (hvis mulig) OS-språk... Fordi jeg har lett overalt på setups om systemspråk men finner det ikke... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har du Vista ultimate så kan du bytte språk. Samme med Media Center (den gamle versjonen). ellers er det ikke noen offisiell måte å bytte språk på, men det finnes sikkert noen ymse programmer der ute som kan fikse det for deg. Men Norsk er vel kanskje ikke det mest utbredte der ute... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hva er "egentlig" problemet med Engelsk Windows da ? Bruker aldri noe annet enn Eng. jeg Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 det er ikke noe problem, mer enn at det er litt kjedelig... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Bruker aldri noe annet enn Eng. jeg Du kan jo installere norsk og du finner fort ut at det blir bare rart å bruke et OS på et annet språk enn du er vant med. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Engelsk overgår Norsk Windows OS iallefall i ALLE trobleshooting scenarioer mht til referanser og søketreff/guider/howto's osv. Andre fordeler er patcher og servicepack tilgjenlelighet langt føre Norsk versjon. Endret 13. april 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det var brukeropplevelsen av å bytte til et annet språk jeg mente. At feilmeldinger er dårlig oversatt var ikke det jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 som jeg skrev Thor; Jeg kjøpte pcen utenlands, modellen er en Sony Vaio P :!: Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det er som myhken2 sa har du ikke vista ultimate går det ikke og bytte språk. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Har vista home premiium, og ultimate samme krav av systemet? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har vista home premiium, og ultimate samme krav av systemet? Ja ultimate har de samme kravene så vidt jeg vet. Den har bare flere funksjoner Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Ultimate koster skjort'a! sikker på at ikke det finnes en annen måte, f.eks. manuelt?... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå