Kajac Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Vet ikke. Kan hende den nye konsollen blir flashet med samme serienr som den gamle, eller at du må registrere det nye serienummeret som et nytt produkt. Aner egentlig ikke. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 det jeg mener er at 99% får en ny konsoll tilbake, men det er _umulig_ å vite hva som er fikset på den Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Om konsollen blir byttet ut så oppdateres siden også Det følger med noe lapp med hva som har blitt gjort på konsollen om den blir reparert Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Da har jeg fått xboxen tilbake, og jeg fikk ikke ny. I reperasjonspapirene står det at hovedkortet er byttet, og at maskinen er stresstestet. Jeg fikk også 1 måned gratis Live Gold-tid Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Takk Gud at jeg slipper alt dette i tilfelle RRoD! Chippa Xbox fra butikk som holder til 45 min. herfra og rep. hos dem = win. Men gratulerer da. Endret 7. mai 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Skjønner heller ikke noe av den mailen jeg fikk fra dem. At du har 3 valg også viderer. De gjør ting vanskligere en det er Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Du ha'kke tre valg. Du vil på UPS på døren, og de pakker xboxen for deg, og tar den med seg igjen(var iallefall slik med meg). Alle adresser osv. er allerede på esken UPS har med seg. Du vil få et sporingsnummer for esken rundt 1 dag etter du har fått den eposten med 3 valg. Husk at det bare er Xboxen som skal inn. Ingen andre ting, ikke engang harddisken skal inn. Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Men hvorfor står det i mailen at jeg har 3 valg da ? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Denne eposten: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13540436 Les forklaringen i innlegget under det jeg linket til Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ok. Litt forvirrende den mailen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå