Kajac Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jeg frykter ikke å snakke med svensker, jeg frykter å snakke i telefon Derfor hadde det vært utrolig greit om jeg kunne bestillt online. Forresten, er det gratis å ringe til supporten? Endret 15. april 2009 av Kajac Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Forresten igjen, bør jeg ringe 800 14 174 eller 23162554? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 800 14 174 = gratis, husnummer 23162554 = teleoperatør velger pris, mobil. _Kan_ gå å ringe gratisnummeret om din teleoperatør tillater det. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Da har jeg ringt og pratet med en svenske, slik som jeg forventet Kom til med en gang, og til tross for dårlig forbindelse fikk jeg registrert konsollen for reperasjon Nå er det bare å vente på en ekse fra UPS, som skal komme neste tirsdag. Forresten, så forklarte han også hva som var gått galt under mitt forsøk på å registrere meg på Xbox.com, nemlig at jeg hadde skrevet poststed i postnummerfeltet og vice versa. Dette var jeg forsåvidt klar over, men jeg endret det i går uten at det hjalp, så det var vel noe grums på serveren til MS. Uansett, har sjekket nå, og alt ser ut som det skal Da er det bare å vente. Mener han sa det tok ca 3 uker. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 3-7 dager på eske fra oss (3 dager til oslo, UPS traveltime resten) Når du leverer esken tilbake til oss = opptil 2-3 uker til du har den tilbake Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Får tilbake en 360 på fredag, spennende å se hva jeg får.... Reparert i Tyskland, garantimerket var brutt, men det var tydeligvis ikke noe problem Endret 15. april 2009 av kewell79 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Nå ble jeg usikker... Fikk en epost av Xbox som sier at jeg enten mottar en forhåndbestillt kartong, en epost med fakturalapper jeg må skrive ut selv, eller at en fyr fra DHL henter den (svensken sa UPS). Les hele eposten: Vi har 3 sendingsmåter for å få deres konsol til oss: Dere mottar fraktsedler via epost * Dere kommer til å motta en separat e-post med instruksjoner for å skrive ut fraksedlerne. Følg instruksjonerne nedenfor for å sende din konsole med fraktsedler via email. * Hvis dere ikke har mottat fraktsedlerne vie e-post etter 24 timer, vennligts kontrollere din skrap e-post eller "spam"-mappe som er knyttet til din e-post. Hvis fraksedlerne forstatt ikke finnes, vennligst kontakte Xbox kundestøtte for å verifiere din e-post adresse, alternativt ordne en annen form av sendingsmåte. * Bruk en kraftig emballasje som beskytter produktet under sendingen. Service Sentret kommer til å returnere den reparerte eller utbyttet konsolen til dere i våres egne emballasje. * Skriv deres riktige retur adresse og Xbox kunsestøttes saksnummer på utsiden av pakken. Dere mottar fraktsedler med bud · Dere kommer til å motta dette innen 1-3 dager. · Vennligst pakk deres konsol før du mottar fraktsedlerne. · Når DHL kommer, kommer de til å klistre fraktselerne på pakken og ta den med på en gang. · Bruk en kraftig emballasje som beskytter produktet under sendingen. Service Sentret kommer til å returnere den reparerte eller utbyttet konsolen til dere i våres egne emballasje. · Skriv deres riktige retur adresse og Xbox kunsestøttes saksnummer på utsiden av pakken. Dere mottar en forhåndsbetalt kartong * Dere kommer til å motta en tom kartong med videre instruksjoner inne i denne kartongen. * Nedenfor er sendingsinformasjon for pakningen. - Sendingsbud: - Sporingsnummer for sendingen: (Det kan komme til å ta opp til 24 timer før sporingsnumret er aktivert). * Dere kan spore statusen på din pakke ved å bruke nettside og sporingsnummeret som finnes her ovenfor. Jeg vet da pokker ikke hvilken av disse sendingsmetodene jeg får. Joda, jeg er sikker på at svensken sa at jeg skulle få en pakke, enten fra UPS eller Posten, men her er det jo 3 forskjellige alternativer? Skal jeg bare vente og se hva jeg får? Eller skal jeg allerede nå pakke Xboxen for sikkerhets skyld? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Du får en eske fra UPS. De kommer på døren om de kjører i området, ellers så sender UPS esken med Posten. Esken skal leveres tilbake til der du fikk den fra (Til UPS på døren om de kom der, Til posten om du fikk den derifra) Beklager den mailen, jeg har sendt noen purringer på for å få den oppdatert... Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Takk Xboxsupport Forresten, hva om ingen er hjemme når UPS ringer på døren? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 da prøver de igjen dagen etterpå eller i nær framtid De prøver 3 ganger på 3 forskjellige dager Du kan bruke det sporingsnummeret du har fått i mailen din til å ringe de og avtale når på dagen de kommer. du kan også bruke sporingsnummeret til å gå inn på www.ups.com og se når de kommer. etter 3. forsøkt levering blir esken sendt i retur og du må bestille en ny eske Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Det kan jeg ikke da jeg ikke har fått noe sporingsnummer Eneste som står i eposten jeg fikk i går relatert til sporing er dette: Sporingsnummer for sendingen: (Det kan komme til å ta opp til 24 timer før sporingsnumret er aktivert). Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 hmm merkelig har hendt et par ganger at UPS har sendt oss sporingsnummeret alt for sent.. Du kan ringe inn så gir vi deg det (om vi har fått det inn) Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Reperasjonsorderen min er ikke sendt, i følge Xbox service. Den står i kø for behandling. Reparasjonsordre sendt – Vi har mottatt reparasjonsordren, og den er lagt i kø for behandling. De kan vel ikke ha noen sporingsnummer hvis de ikke har behandlet orderen enda? Svensken mente jeg ville få pakken på neste tirsdag. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Den meldingen betyr at vi har sendt bestillengen og venter på sporingsnnummer fra UPS i tyskland :\ Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Da er jo alt i orden Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Nå har jeg fått sendingsnummeret fra UPS med leveringsdato 22 april Lenke til kommentar
bas Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Tør du i det hele tatt å stå opp av senga om morgenen? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Statusoppdatering: Esken er fremdeles i Tyskland, og har ikke ankommet meg enda Tragisk system at man må bestille en pappeske fra tyskland som bruker en uke på å komme til norge, for å sende konsollen videre til tsjekkia der den fikses. 3 uker går jo med i frakt. 1 uke for pappesken, 1 uke for å sende den til tsjekkia og en uke for å sende den tilbake til norge Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det skal normalt sett ikke ta mer enn 2-4 uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå