Gå til innhold

Neverwinter Nights eller Dungeon Siege?

Anbefalte innlegg

Jeg må si at både NwN og DS suger. NwN vart for kort og med for få våpen, pluss at man ikke kan verra orc... bare sånn derre half orc tulling. DS bare sugde... jeg kan ikke forklare kvifor.

Morrowind er MYE bedre en de spella.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

NWN er klart best i min bok. men jeg synes leveldesignet i Ds til tider er mer interessant. DS var som diablo, et spill du kan spille mens du gnasker potetgull og ser på tv. trenger ikke å tenke. kan være godt det og innimellom.

Men det som VIRKELIG hadde vært tøft: Gothic Morrowinter nightlife 2. (morrowind, gothic og nwns gameplay parret med hl2`s engine. :D)

Lenke til kommentar
NWN er klart best i min bok. men jeg synes leveldesignet i Ds til tider er mer interessant. DS var som diablo, et spill du kan spille mens du gnasker potetgull og ser på tv. trenger ikke å tenke. kan være godt det og innimellom.  

Men det som VIRKELIG hadde vært tøft: Gothic Morrowinter nightlife 2. (morrowind, gothic og nwns gameplay parret med hl2`s engine. :D)

:D

bare man ikke er sånn flytene orb, som i Morrowind, så er det bra...jeg klarte ikke å spille det spillet, fordi jeg ble litt kvalm av Point of view'et der...føltes som et kamera som hang i løse lufta...urk... :lol:

Lenke til kommentar

NWN helt klart.

Den offisielle greie funker greit den, men det som virkelig er tingen er de brukerlagde modulene.

Shadowlords, Dreamcatcher, Penultima, Penultima ReRolled, Lone Wolf, Lord of Blight .. Alle virkelig bra. Særlig Shadowlords og Dreamcatcher (som er en fortsettelse av Shadowlords) skiller seg ut, synes jeg. Alle disse er moduler som er laget mest for singleplayer/små grupper.

NWVault Hall of Fame

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...