ZlummGlumm Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg må si at både NwN og DS suger. NwN vart for kort og med for få våpen, pluss at man ikke kan verra orc... bare sånn derre half orc tulling. DS bare sugde... jeg kan ikke forklare kvifor. Morrowind er MYE bedre en de spella. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 NWN var ikke kort om du gjorde Alle side-questene og leste alt som var å lese osv... det er det som er magien i spillet, får det til å skille seg ut... Lenke til kommentar
slash Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 NWN er klart best i min bok. men jeg synes leveldesignet i Ds til tider er mer interessant. DS var som diablo, et spill du kan spille mens du gnasker potetgull og ser på tv. trenger ikke å tenke. kan være godt det og innimellom. Men det som VIRKELIG hadde vært tøft: Gothic Morrowinter nightlife 2. (morrowind, gothic og nwns gameplay parret med hl2`s engine. ) Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Enda / fortsatt en slik tråd!? :o Jaja, uten mer viss vass og forklaringer sier jeg nok en gang bare: Neverwinter Nights Hilsen Gaute Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 NWN er klart best i min bok. men jeg synes leveldesignet i Ds til tider er mer interessant. DS var som diablo, et spill du kan spille mens du gnasker potetgull og ser på tv. trenger ikke å tenke. kan være godt det og innimellom. Men det som VIRKELIG hadde vært tøft: Gothic Morrowinter nightlife 2. (morrowind, gothic og nwns gameplay parret med hl2`s engine. ) bare man ikke er sånn flytene orb, som i Morrowind, så er det bra...jeg klarte ikke å spille det spillet, fordi jeg ble litt kvalm av Point of view'et der...føltes som et kamera som hang i løse lufta...urk... Lenke til kommentar
tiefling Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 NWN helt klart. Den offisielle greie funker greit den, men det som virkelig er tingen er de brukerlagde modulene. Shadowlords, Dreamcatcher, Penultima, Penultima ReRolled, Lone Wolf, Lord of Blight .. Alle virkelig bra. Særlig Shadowlords og Dreamcatcher (som er en fortsettelse av Shadowlords) skiller seg ut, synes jeg. Alle disse er moduler som er laget mest for singleplayer/små grupper. NWVault Hall of Fame Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Og nå har jo som kjent NWNs offisielle ekspansjonspakke Shadows of Undrentide gått "Gold", samt også at en 2. ekspansjon er på vei, nemlig Hordes of the Underdark. Dette betyr mer NWN på meg..! Har spilt gjennom både NWN og DS, og jeg må si at jeg fikk mye mer spilleglede ut av førstnevnte. DS var liksom bare Diablo II om igjen med flere folk i gruppa di samt i ordentlig 3D... Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Glem begge to, gå for Diablo II... Det spillet eier begge overnevnte spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå