jostor Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hvilket av disse spillene er best? Legger vekt på lengde, grafikk, musikk, vanskegrad m.m. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Her er ett par reviews... http://pc.ign.com/articles/363/363038p1.html og http://pc.ign.com/articles/356/356757p1.html Personlig synes jeg Neverwinter Nights er best, hovedsakelig fordi det bygger på dnd 3rd Edition, og fordi det er generellt mer gjennomført enn Dungeon Siege. Flere steder, items, god grafikk, "går ikke på skinner" etc. Pluss at NWN har mye mer mods og oppdaterings/oppgraderings muligheter. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Neverwinter Nights, helt klart. Dungeon Siege var bra det også, men NWN var en helt unik opplevelse, utrolig mye å gjøre, tok meg over 40timer å spille gjennom (sånn ca.) Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 NWN. Utrolig omfattende og ikke minst gøy/underholdende. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg vil også si NWN, jeg syns det er mye bedre enn dungeon siege, men det har jeg bare prøvd demoen til da men. Gikk fort lei. :wink: Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Neverwinter Nights. Men spill Baldur hvis du ikke har gjort det! Athelas Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Neverwinter Nights. Uten tvil. Vår omtale: http://www.gamer.no/omtaler/neverwinter_nights/ Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Neverwinter Nights. Men spill Baldur hvis du ikke har gjort det! Athelas Det er jo klart. Baldur's Gate er jo simpelten best, vel ihvertfall like bra som Planescape: Torment. Det er spilla sine det. Planescape er ihvertfall ett bra valg hvis ikke multiplayer er så viktig. Men det var heller ikke mellom de to spilla. Lenke til kommentar
jostor Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Tusen takk for all svar! Hva er de viktigste forskjellene på Dungeon Siege og Neverwinter Nights? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Tusen takk for all svar!Hva er de viktigste forskjellene på Dungeon Siege og Neverwinter Nights? Neverwinter Nights = bedre teknologi, en involverende og god historie, hardbarka D&D-regler. Dungeon Siege = dårligere teknologi, hack & slash (dreping fra enden til annen), minimalt med historie. Lenke til kommentar
xlent Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg har bare prøvd NwN enda, men skal prøve Baldur's Gate og Dungeon Siege snart. Jeg likte hvertfall NwN veldig godt :wink: Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 jeg mener NWN er mye bedre, ble lei Dungeon Siege etter og klart en del av multiplayer delen. Kansje jeg ikke ble veldig lei det men sluttet og spille det. NWN er my bedre historie og det og lage egne folk det er jo dritt tøft. Jeg anbefaler NWN viss du liker massse valg og mange ting å gjøre. Men viss du liker og bare drepe er Dungeon Siege det beste valget. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 NWN, definitivt! Dungeon siege blir litt tamt i lengden... NWN er et "must" å spille igjennom vist du liker RPG sjanger, tar lang tid og kan gjørest på ørten forskjellige måter. Etter at eg spillte igjennom Nwn, synest eg at spillet blei litt for rett fram egentlig, men fremdeles et bra spill. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Neverwinter Nights, ja. Ingen tvil. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har alle spillene som har blitt nevnt i denne tråden og jeg må også bøye meg ned og si Neverwinter Nights. Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 tja, det er vel mere en smaks sak, da begge spillene er bra, Neverwinter Nights er et veldig bra og meget omfattende rollespill, god story, bra mp, etc. Dungeon Sige, vis du har sansen for gameplay ala Diablo, så er dette spillet midt i blinken for deg., Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Neverwinter Nights er best!!! bra grafikk er det også... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Neverwinter Nights og Baldur's Gate 2 = De to mest geniale rpg-ene gjennom tidene, helt til Star Wars knights of the old republic kommer ut da :wink: Dungeon siege var kult den første timen pga sin nydelige grafikk (så kult ut når man kjempet osv) , men etter hvert ble det bare altfor repetivt... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 tja, det er vel mere en smaks sak, da begge spillene er bra, Neverwinter Nights er et veldig bra og meget omfattende rollespill, god story, bra mp, etc. Dungeon Sige, vis du har sansen for gameplay ala Diablo, så er dette spillet midt i blinken for deg., Akkurat det mener jeg og! Mener Diablo er et av de beste spillene som finnes. Går aldri lei det! Så jeg likte DS bedre enn NwN. Men jeg har ikke prøvd NwN så altfor mye heller da.. ca 10 timer elns.. må vel prøve litt mer senere (jeg får sikkert mange mot meg nå ) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 AMD eller Intel? ATI eller nVidia? Denne tråden er vanskelig å svare på da alle har forskjellige meninger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå