IcedInsanity Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Heisann. Ak kommet igjen fra en ca 4mils sykkeltur. Eg er ingen proff men 4mil er langt for meg Var pigg før og under turen, men da eg kom hjem og trådde av sykkelen ble eg nesten med en gang kvalm, kom inn og det tok ikke mer en maks 2 min før eg måtte brekke meg over dassen. Hvorfor? Har eg presset meg for hardt? Er det sunt viss presset på kroppen er grunnen til at eg kastet opp? Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Du har nok presset eg for hardt ja. Jeg opplever det samme når jeg løper. Vet ikke helt hva det kommer av, om du har spist for mye/for lite, eller om du har presset deg for hardt opp mot AT* * Den Anaerobe terskelen. Vent på ekspertsvar du, jeg ville bare si at du ikke er alene Lenke til kommentar
BIjente Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Dette høres faktisk veldig naturlig ut,så du trenger ikke bekymre deg! Når kroppen ikke er vant til såpass tunge prestasjoner er det ikke rart,vil jeg si. Kroppen din blir jo presset,som du selv sa. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har du fått i deg næring underveis på turen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Nei...hverken før eller under turen.. Lenke til kommentar
opijo Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg føler oppkast når jeg trener med alt for tunge vekter eller når jeg gjør kardio uten stopp.. Helt naturlig skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg har opplevd det jeg også når jeg har løpt. F,eks etter 3000 m er det et helvette. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Skjer nok med de fleste det. Dog ikke etter 3000 m med løping Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Spørs jo hvor hardt du presser deg det da! Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 jeg opplevde det samme etter en hard intervallrunde på fredag (les: HARD) det var motbakkeintervall, høyt tempo og lange drag... endte med at jeg gulpa faktisk jeg opplevde det samme etter en hard intervallrunde på fredag (les: HARD) det var motbakkeintervall, høyt tempo og lange drag... endte med at jeg gulpa faktisk Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det var faktisk ikke så lett å finne noen gode svar på spm ditt, googlet litt i sted. Men fant noe som jeg har lest før også, spy kan være skadelig på spiserøret og for emaljen på tennene. Så hvis du spyr ofte, ro ned på øktene. Kroppen vil tilpasse seg når den er vandt til treningen. (regner jeg med) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå