geirgp Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) I stuen har vi store vinder i både vegger og tak der to av vinduene i taket danner en trekant og de tre andre et trapes. Om sommeren blir det på solrike dager sinnsykt varmt pga disse vinduene og det er umulig å se på TV fordi det er så lyst i stua. Jeg har lenge sett etter løsninger på nettet uten å finne noe godt alternativ. Aller mest ønsker jeg meg utvendige rullegardin slik at varmen/lyset blir reflektert uten å gå gjennom vinduet, men jeg finner bare firkantede varianter som ikke passer mine vinduer (trenger å dekke en trekant og et trapes). Vet noen hvor jeg kan få tak i slike rullegardin? Jeg letet en del på nettet for en stund tilbake og ga til slutt opp uten å ha funnet noe, men fikk ny giv etter at jeg på en Englands-tur i forrige uke var på en cafe der de hadde akkurat slike rullegardin. Tips? Endret 13. april 2009 av geirgp Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ta kontakt med en seriøs aktør innenfor markiser. De kan nok lage til på spesialbestilling. Prisen vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå