Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan bare være venner?

Gjest bergenser 20år

Anbefalte innlegg

Gjest bergenser 20år

Jeg er 20år og jobber i bergen, har veldig mangen gode, venner og venninner. Er veldig sosial aktiv, og snakker mye visst jeg er i rette humør. Men jeg har et problem som jeg trenger litt tips til..

Jeg har ei veldig god og veldig vakker venninne som er 20år. Høres kanskje litt merkelig ut, men jeg vet ikke om noen som er penere, til og med ikke jessica alba.

Problemet mitt er at for ca et og et halvt år siden så hadde jeg noe på gang med denne jenta. Gikk turer, så film osv.

Men hun fant ut at det ikke skulle bli noe mer mellom oss :(

Men følelsene forsvinner ikke, de er der forsatt bare i mindre grad, hun går for tiden på skole i trondheim. Og hver gang hun er hjemme, så er hun alltid med og finner på noe med vennegjengen vårs. Og av og til sitter hun på med meg og slikt (but thats just what friends do).

Og jeg bare merker hvordan følelsene kommer sterkt tilbake hver gang jeg ser hun, og snakker med hun, og sjalusien tar helt over når hun snakker/flørter med andre gutter.

Dette er veldig slitsomt, og jeg vet rett og slett ikke helt hva jeg skal gjøre :S

For nå er hun ei veldig god venninne, og jeg tror at det ikke blir noe mer mellom oss, selv om jeg hadde håpet på det.

Men hvordan kan jeg kun være venn med henne, og hvordan kan jeg bare få de følelsene og sjalusien til og forsvinne helt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nesten samme problemet selv, har møtt en utrolig flott jente som jeg henger med sykt mye. Problemet er at jeg har begynt å få følelser for henne, og hun er ikke på utkikk etter noe forhold. Føler det samme med at jeg blir litt sjalu da hun flørter og henger med andre gutter. Så om jeg skal fortelle henne det, og bare godta at det ikke blir noe mer eller ikke fortelle det og håpe det går over?

Lenke til kommentar
Neste gang du er sammen med hun så venter du til dere er alene, også kjører du på, make it sexual! No more friends!

Hva har du å tape? Et vennskap dere ikke klarer å gjennomføre....

Smarte ord fra Touchdown som vanlig. Du har alt og vinne og ingenting å tape :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...